Skip to main content

Corné, 19 jaar, Rotterdam

• 26 februari 2024
  • 7 reacties
  • 409 × bekeken

cornézijlstra
Forum|alt.badge.img+2

hoi iedereen,

Ik ben Corné 19 jaar 

ik woon in Provincie Zuid Holland Rotterdam.

mijn hobby's zijn fitness, wandelen, naar museums gaan, uitgaan, beauty dingen , winkelen en reizen vooral alleen.

ik ben opzoek naar mensen om te ontmoeten en om te kletsen dit vind ik nog lastig maar hopelijk in de toekomst gaat het wat beter en maak ik nieuwe vrienden of kan ik gezellig meedoen aan activiteiten.

tot snel !

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 78 reacties
  • 26 februari 2024

hallo Corne, welkom op het forum :D ik woon ook in zuid-holland :)

leuke hobby's, ik hoop dat je hier leuke contacten vind. Er is ook een discord server van join us

basdvw433
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 54 reacties
  • 26 februari 2024

Hey Corné,

Welkom!

Ik heb het onderwerp van je topic even aangepast zodat je beter vindbaar bent voor anderen 😄

Groetjes Bas

Lonely One
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 59 reacties
  • 26 februari 2024
cornézijlstra schreef:

hoi iedereen,

Ik ben Corné 19 jaar 

mijn hobby's zijn fitness, wandelen, naar museums gaan, uitgaan, beauty dingen , winkelen en reizen vooral alleen.

ik ben opzoek naar mensen om te ontmoeten en om te kletsen dit vind ik nog lastig maar hopelijk in de toekomst gaat het wat beter en maak ik nieuwe vrienden of kan ik gezellig meedoen aan activiteiten.

tot snel !

beauty dingen? wat moet ik mij daar bij voorstellen? 😅

cornézijlstra
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 26 februari 2024
EmilyVM schreef:

hallo Corne, welkom op het forum :D ik woon ook in zuid-holland :)

leuke hobby's, ik hoop dat je hier leuke contacten vind. Er is ook een discord server van join us

dankjewel! leuk

ik zit al in de discord inmiddels. 

heb je een vriendschap verzoek gestuurd

cornézijlstra
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 26 februari 2024
Lonely One schreef:
cornézijlstra schreef:

hoi iedereen,

Ik ben Corné 19 jaar 

tot snel !

make up doen bij iemand of haar of iets anders wat met beauty te maken heeft zulke dingen.

Lonely One
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 59 reacties
  • 27 februari 2024
cornézijlstra schreef:
Lonely One schreef:
cornézijlstra schreef:

hoi iedereen,

Ik ben Corné 19 jaar 

tot snel !

make up doen bij iemand of haar of iets anders wat met beauty te maken heeft zulke dingen.

Oke val je ook op jongens? ☺️

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 3 april 2024

Naar wat voor soort muziek luister je graag?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen