Skip to main content

Vrienden gezocht (alkmaar e.o)

• 20 februari 2024
  • 7 reacties
  • 204 × bekeken

FanvanTreinen1995
Forum|alt.badge.img+1

Lieve allemaal,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Judith 29 jaar en woonachtig in Noord Holland Noord. Ik ben opzoek naar een sociaal netwerk of terwijl vrienden/vriendinnen. Ik ben helemaal gek van treinen, shoppen, terrasje pakken, koken en bakken, cultuur snuiven in diverse steden, wandelen en de natuur en het strand.

Mocht je interesse hebben, mag je hieronder altijd reageren. Liefs van mij

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 20 februari 2024

Heyhoi Judith, leuk dat je op het forum zit :D ik woon zelf in Zuid-Holland maar het lijkt mij wel leuk om in contact te komen. Leuke hobby's heb je, mijn hobby's zijn video's editen voor mijn kanalen, fietsen als het mooi weer is, als het kon afspreken met mensen en verder verschillende games op mijn pc doen als het even buiten opnames om is. 

Ik ben altijd bereikbaar, via discord of met een prive bericht :D

FanvanTreinen1995
Forum|alt.badge.img+1

Hoi Emily, wat leuk om wat van je te horen. Ik ben enigzins regelmatig in Zuid Holland te vinden. Mijn allerbeste vriend woont in Den Haag! Wat voor kanalen heb je als ik vragen mag? Ik zit vaak op Youtube. We kunnen altijd inderdaad even wat meer van elkaar te weten komen via priveberichten.

Groetjes

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 20 februari 2024

oh dat is toevallig :O ik woon in de buurt van den haag/rotterdam. Mijn ene kanaal is een game kanaal, en mijn andere kanaal een kanaal met games en reallife dingen ( serie in het buitenland enzo) Maar het lijkt mij superleuk om elkaar te leren kennen :D

Groetjes Emily

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 25 februari 2024

Hey,

Ik woon Noord Holland Noord misschien interessant om interesses te delen?

Stuur me gerust een PB hier. (ik gebruik ook Discord)

Forum|alt.badge.img+1

Hi Judith,

Ik woon in Purmerend en ben dol op shoppen en reizen. Lekker actief opstap zijn en leuke dingen doen.

lijkt mij leuk om in contact te komen!

groetjes

FanvanTreinen1995
Forum|alt.badge.img+1

Stuur me maar een prive bericht !! @Wereldreiziger1996 

Emma27
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 27 februari 2024

Hoi judith, 

Woon in Amsterdam en ben 27 hou ook van shoppen😅 en gek op het strand en gamen ect.

Groetjes Emmaly 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen