Skip to main content

Voorstellen + Maatje gezocht? - Max, 28, West-Brabant

• 17 februari 2024
  • 2 reacties
  • 168 × bekeken

Hallo lieve mensen,

Daar gaan we dan. Vorig jaar toevallig ook een oproepje geplaatst, nu had dit toen der tijd niet de gewenste uitkomst. Alle berichtjes waren ontzettend lief, maar ik ben toch echt meer opzoek naar iets in “real-life” en wat minder op Discord. Niet dat Discord totaal buitenspel staat. Het heeft ook zeker meerwaarde, maar ik merk toch dat dat niet helemaal mijn ding is. Heb je trouwens een leuke en gezellige Discord groep, laat het wel ff weten ;)

Dus, zoals de eerste zin zegt. Daar gaan we dan (weer)! Ik ben Max, ik ben 28 jaar en ik ben toch wel redelijk op zoek naar wat contacten die kunnen uitgroeien in vriendschappen, dat wordt serieus moeilijk naarmate je ouder word, ben ik achter gekomen. Ik heb wel wat contacten, maar het zijn er niet veel. Zeker sinds mijn beste vriend echtgenoot en vader is geworden, is er weinig tijd om dingen te doen of te ondernemen. De eenzaamheid of behoefte aan wat meer contact wordt dus eigenlijk alleen maar groter. 

Ik woon in regio Roosendaal, al 6 jaar in mijn eigen appartementje. Ik ben werkzaam als verpleegkundige en ik vind het leuk om te wandelen (ik doe dit wel te weinig, haha!), roadtrippen, concerten bezoeken (rock), gamen of gewoon lekker te kletsen onder het genot van een biertje of een bakje koffie. 

Dus, woon jij in de buurt van Roosendaal, Breda, Bergen op Zoom etc..., ben je van (ongeveer) de zelfde leeftijd en lijkt het je leuk om te connecten? Reageer dan ff op dit bericht, of stuur me een privé berichtje! Thanks!

Heel veel groetjes,

Max

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

• 2 reacties
  • 1 maart 2024

Hey Stone95,

Ik stuur je even een dm. :)

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 3 april 2024

Welke game speel je

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen