Skip to main content

Sandra 19 omgeving Brabant

• 1 februari 2024
  • 7 reacties
  • 230 × bekeken

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

Hey, 

Mijn naam is Sandra (19 jaar) 

Ik ben sinds oktober afgestuurd als kapster en nu werkzaam in een kapsalon. 

Maar doordat nu niet meer naar school ga mis ik het contact met leeftijdsgenoten. 

Het lijkt me heel leuk om iemand of meerder mensen te leren kennen (die rond mijn leeftijd zijn) om leuke dingen mee te gaan doen. 

Lijkt het jou ook leuk en wil elkaar beter leren kennen stuur me een berichtje

Ik kom zelf uit Brabant 

Sandra 💕

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 1 februari 2024

Hey hey, ja hoor lijkt me leuk. Ik kom alleen niet uit Brabant, dat is niet bepaalt om de hoek voor mij. Wat zijn je hobbies? En aan wat voor soort leuke dingen zit je te denken. 

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

Hey luna,

Ik dans 1 keer in de week dat doe al heel lang al vanaf 2012 vorige jaar helaas jaartje niet kunnen vanwege laten school tijden dus dat is een van hobby's. Verder vind ik het leuk om af en toe iets te bakken. Ik heb ook abboment van efteling want daar woon ik valkbij dus vind ik het leuk om daar heen te gaan of en toe.  Of gewoon lekker creatief bezig te zijn. En vind ook heerlijk om lekker youtube te kijken of een leuke serie. 

Het zou mij heel leuk lijken om gewoon dagjes weg te gaan bijvoorbeeld dagje shoppen, bioscoop, dagje pretpark of gewoon gezellig wat eten en kletsen ect . Maar ik sta ook altijd open voor leuke ideetjes 

Hoop dat zou beetje idee hebt 😅

Als zin hebt om me beter te leren kennen kun altijd een berichtje sturen 

Sandra💕

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 5 februari 2024

Heyy @Sandra Vermeulen, ik heb je topic verplaatst naar This is me. Zo ben je makkelijker vindbaar met je voorsteltopic.

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 5 februari 2024

Heeey,

Hoe lang heeft de opleiding geduurd? En wat fijn dat je nu al werkzaam kan zijn na je opleiding.
Mocht je contact willen ik woon in Noord-Holland en ben wel een stuk ouder dan jij.

Benieuwd naar je antwoord op mijn vraag.

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

Hey 

Ik ben begonnen als haarstylist dame en heer niveau 3 bol. Dat heb 1 jaar gedaan toen merkte in dat heen moeilijk vond dat twee verschillende soorten dingen te horen krijg hoe iets moest doen van stage en van school en vond de druk van elke week modelen moeten hebben elke maand iets af moeten ronden best zwaar en had ook niet zo naar me zin om school en dat beïnvloeden ook mijn werk. Dus toen voor gekozen om 2e jaar bbl te gaan doen. Dus nog maar 1.5 dag naar school dus alles op stage plek leren dat beviel me veel beter maar de school waar ik zag was niet echt mijn ding hoe daar omgaan met mensen enzo vond niet prettig maar ja dat doet niet toe. Ik zou in 2 jaar tijd me beide diploma kunnen halen voor dame en heer maar door een examen waar helaas 2 voor ben gezakt 2e keer vond beetje onnodig dat daar op moesten laten zakken maar oke. Heb ik in juli mijn dames diploma op gehaald en in oktober bij heren. Dus ruim 2 jaar over gedaan dus mijn stage is gewoon mijn werk geworden en is bij familie dus voor mijzelf ook heel fijn. 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 5 februari 2024
Sandra Vermeulen schreef:

Hey luna,

Ik dans 1 keer in de week dat doe al heel lang al vanaf 2012 vorige jaar helaas jaartje niet kunnen vanwege laten school tijden dus dat is een van hobby's. Verder vind ik het leuk om af en toe iets te bakken. Ik heb ook abboment van efteling want daar woon ik valkbij dus vind ik het leuk om daar heen te gaan of en toe.  Of gewoon lekker creatief bezig te zijn. En vind ook heerlijk om lekker youtube te kijken of een leuke serie. 

Het zou mij heel leuk lijken om gewoon dagjes weg te gaan bijvoorbeeld dagje shoppen, bioscoop, dagje pretpark of gewoon gezellig wat eten en kletsen ect . Maar ik sta ook altijd open voor leuke ideetjes 

Hoop dat zou beetje idee hebt 😅

Als zin hebt om me beter te leren kennen kun altijd een berichtje sturen 

Sandra💕

Ik vind de efteling ook erg leuk! Wat is je favoriete attractie. (Sorry voor de late reactie, ik had het nog niet gezien)

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

Achtbaan denk ik joris en de draak want hou van houte achtbanen. Maar buiten die denk de droomvlucht 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen