Skip to main content

Mensen gezocht: Tom, bijna 23 jaar, omgeving utrecht

• 1 februari 2024
  • 5 reacties
  • 191 × bekeken

Tom99
Forum|alt.badge.img+3
  • Contributer
  • 3 reacties

Hoi iedereen zal me even voorstellen.

mijn naam is Tom bijna 23 jaar, kom uit wijk omgeving Utrecht. 
werk fulltime als eerste bedrijfswagen monteur in de vrachtwagens.

en ik zoek mensen om uiteindelijk een vriendgroep te creëren.

wat ik leuk vindt om te doen is uitgaan, festivals pakken, feestjes, terrasje pakken, en nog veel meer eigenlijk te veel om op te noemen sta voor veel dingen open.

stuur gerust een berichtje.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

• 85 reacties
  • 1 februari 2024

Hallo Tom, Ik heb je topic even verplaatst naar de catogorie this is me, zo kunnen leden je topic wat beter vinden.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 1 februari 2024

Hoi hoi Tom, leuk om je berichtje te lezen. Ik kom ook uit omgeving Utrecht. Heb je wellicht nog hobbies? Of dingen die je vaak doet buiten werktijden?

Tom99
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 2 februari 2024
LunaXD schreef:

Hoi hoi Tom, leuk om je berichtje te lezen. Ik kom ook uit omgeving Utrecht. Heb je wellicht nog hobbies? Of dingen die je vaak doet buiten werktijden?

Sporten in me vrije tijd, zelfontwikkeling vindt ik wel leuk om te doen en af emote uitgaan 

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Hee Tom, ik kom toevallig ook uit (de buurt van) omgeving Utrecht.

Waar werk je het liefst aan binnen je zelfontwikkeling? (je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wil)

Tom99
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 2 februari 2024
The Ineffable Bookworm schreef:

Hee Tom, ik kom toevallig ook uit (de buurt van) omgeving Utrecht.

Waar werk je het liefst aan binnen je zelfontwikkeling? (je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wil)

Op social gebied wil ik weer een cursus volgen om wat losser te komen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen