Skip to main content

Zoë, 16 jaar, omgeving limburg/brabant

• 1 februari 2024
  • 8 reacties
  • 344 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties

Hallo!

Tof dat je me post hebt gevonden! Ik zal me eerst even voorstellen. :) 

Ik ben Zoë, 16 jaar. Ik woon in Limburg en ben op zoek naar mensen die iets leuks met me willen ondernemen. Ik ben nu al best lang alleen en heb de stap genomen om mensen te zoeken via hier! Ik ben op zoek naar een chille en fijne sfeer. Als die er is, dan best ik best sociaal. Mijn interesse ligt sterk in muziek. Ik heb namelijk ook een platenspeler, lijkt me tof om met mensen over muziek bijvoorbeeld te praten. Verder hou ik ook veel van sieraden, kleding, wandelen, Amsterdam en een leuk gesprek.

Als dit je misschien aanspreekt en je bent rond mijn leeftijd, stuur me een x een leuk bericht. 

Doeeei

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 1 februari 2024

Hallo Zoe, leuk om je berichtje te lezen. Maak je zelf ook muziek of luister je het alleen? Ik hou ook erg van muziek, heb zelf een gitaar, maar ben een beetje gestopt met gitaar spelen. Ik ben wel een stuk ouder dan jij (ik ben 20) en Limburg is erg ver weg van mij vandaan. Maar goed, mocht je willen chatten mijn DM’s staan open. 😊

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 1 februari 2024
LunaXD schreef:

Hallo Zoe, leuk om je berichtje te lezen. Maak je zelf ook muziek of luister je het alleen? Ik hou ook erg van muziek, heb zelf een gitaar, maar ben een beetje gestopt met gitaar spelen. Ik ben wel een stuk ouder dan jij (ik ben 20) en Limburg is erg ver weg van mij vandaan. Maar goed, mocht je willen chatten mijn DM’s staan open. 😊

Ik luister vooral, ik heb met name albums van kali uchis, Kendrick lamar, Tyler the creator maar ook van bijvoorbeeld Nirvana en queen! 🤘

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 1 februari 2024

Hey Zoë,

Wat leuk om jouw berichtje te ontvangen!

Ik ben Mathias, 16 jaar oud. Voor meer informatie kun je mijn bericht op het forum bekijken. Soms voel ik me ook een beetje eenzaam en zou graag nieuwe mensen willen ontmoeten.

Helaas is Limburg (Maastricht) met 166 km en Brabant (Eindhoven) met 142 km een beetje ver weg voor mij, maar mijn Discord DM staat altijd open. (Discord: CoolMathiasVH)

Met vriendelijke groet, Mathias

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

Hey zoe,

Mijn naam is Sandra ik ben 19 jaar 

Ik woon in Brabant en zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen

Dus vind je het leuk om elkaar te leren kennen had je toegevoegd op snap maar weet niet of je me had gezien dus vandaar 

Sandra 💕

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 12 februari 2024

aha! Dat was jij, sorry dacht even dat iemand anders me toevoegde. Zou je me nog een x kunnen toevoegen? X

zoë 

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

Ik heb je toegevoegd opnieuw 😅

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 12 februari 2024

Huh heb hem niet binnen gekregen, mag ik jou user?

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

O oke wat gek nou mijn naam op snap is x.sandraatje 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen