Skip to main content

Mezelf voorstellen,Milou 22 uit Drenthe

• 30 januari 2024
  • 5 reacties
  • 254 × bekeken

Miloutjuhh
Forum|alt.badge.img+2

Hallo allemaal,

Ik ben Milou, 22 jaar en wonend in Zuidwolde, Drenthe. Ik ben iemand die langzaam het leven weer probeert op te pakken. Ik heb het niet getroffen. Ik hoop dat ik hier wat kan leren, en weer wat onder contact kan komen tussen de mensen. Ik zou graag weer wat meer buiten me huis willen komen, en wat ondernemen, het lijkt me fantastisch om mezelf uit te kunnen dagen om` met iemand eens een concert of festival te kunnen bezoeken, of wat anders leuks,  of gezellig kunnen kletsen met iemand over van alles en nog wat. Doordat ik veel heb mee gemaakt ben ik erg eenzaam, en heb ik de deur gesloten voor contact. Die deur gaat langzaam weer open. Want verandering, en de weg naar succes, begint toch echt bij jezelf. Hoe moeilijk en gemeen de wereld ook kan zijn. 

Ik ben een echte dierenliefhebber, mag graag in de natuur zijn om te wandelen. Ik dans en zing graag, en zit ook op hiphop, en zangles. Ik zit niet graag stil haha. Ik ben ontzettend lief, en echt een luisterend oor. Niks is te gek vof raar voor mij. En ik zou door het vuur gaan voor je. Maar ik kan ook (sorry) heel eigenwijs zijn. En me vastbijten in iets als ik het er niet mee eens ben. 

Quilty pleasure… ik ben een ontzettende K-pop fan. Straykids is mijn wereld. Hihi. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 30 januari 2024

Hoi Milou, welkom op de community😄!
Ik heb de titel van je topic aangepast zodat die wat duidelijker is voor andere leden.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 30 januari 2024

Hoi Milou, leuk om je berichtje te lezen. En wat goed dat je de eerste step zet naar vriendschappen. Ik lees hier dat je houd van dieren, heb je zelf ook dieren?

Démon
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 januari 2024

Hey Milou! Gezellig dat je bij de community gekomen bent, het is fijn om je zo enthousiast te zien over het opstarten in het pad naar succes! 
ik ben zelf ook een dierenliefhebber (ik ben wel meer een kattenpersoon🐱) 

en we kunnen er altijd meer gebruiken 

ik ben dan niet zo bekend met kpop op Twice na maar dan was ik nieuwsgierig of anime je ook interesseert?

verders als je wilt kletsen of vrienden wilt worden kan je me een bericht sturen (alleen raad ik wel discord aan sinds ik daar notificaties op krijg) maar daar ben ik te vinden onder de naam Jugggxr (of Démon als je via de join us server zoekt)  

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 31 januari 2024

Hey hey,

Ik ben ontzettend lief, en echt een luisterend oor. Is heel herkenbaar voor mij.

Heb je Discord? Kunnen we online misschien beginnen met kletsen.

Miloutjuhh
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 31 januari 2024

mijn discord is miloutjuhh, je mag me toevoegen als je wil kletsen c;

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen