Skip to main content

Kim, 22 jaar, Den Haag

Hoi allemaal! Graag stel ik me even voor. Ik ben Kim, 22 jaar en ik kom uit Den Haag. In het dagelijks leven studeer ik aan het hbo in een economische richting. Daarnaast heb ik een leuke baan.

Ik ben een rustig en vrij introvert persoon. Mij tref je niet snel aan in de club of op een festival. Een boek lezen of een Netflix serie kijken vind ik daarentegen heerlijk en ik ga ook graag naar buiten voor een fietstochtje of een wandeling. Voor een hapje of een drankje ben ik ook altijd in en een film in de bioscoop bekijken of een museum gerelateerd aan geschiedenis bezoeken vind ik ook leuk! Daarnaast houd ik erg van naar de dierentuin of een pretpark gaan.

Ik kan met veel mensen goed opschieten, maar de echte vriendschappen zijn lang geleden verwaterd en heb ik sindsdien niet meer gevonden. Heel graag zou ik dat wel weer hebben met mensen van ongeveer dezelfde leeftijd als ik. 

Mocht dit berichtje je aanspreken, voel je dan vrij om contact met me op te nemen. Ik kijk er naar uit om je/jullie te leren kennen!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 29 januari 2024

Hoi Kim, leuk je te ontmoeten. Ik ben 20, dus ook ongeveer jou leeftijd. Wat voor films of series kijk je graag op Netflix? Ik hou ook van films kijken, zeker detectives en trillers. 
Mijn DM’s zijn open om verder te kletsen.

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 29 januari 2024

Hiii welkom!

ik heb de titel vereenvoudigd en makkelijker gemaakt om je te vinden voor andere leden.

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 78 reacties
  • 29 januari 2024
Kim2001 schreef:

Hoi allemaal! Graag stel ik me even voor. Ik ben Kim, 22 jaar en ik kom uit Den Haag. In het dagelijks leven studeer ik aan het hbo in een economische richting. Daarnaast heb ik een leuke baan.

Ik ben een rustig en vrij introvert persoon. Mij tref je niet snel aan in de club of op een festival. Een boek lezen of een Netflix serie kijken vind ik daarentegen heerlijk en ik ga ook graag naar buiten voor een fietstochtje of een wandeling. Voor een hapje of een drankje ben ik ook altijd in en een film in de bioscoop bekijken of een museum gerelateerd aan geschiedenis bezoeken vind ik ook leuk! Daarnaast houd ik erg van naar de dierentuin of een pretpark gaan.

Ik kan met veel mensen goed opschieten, maar de echte vriendschappen zijn lang geleden verwaterd en heb ik sindsdien niet meer gevonden. Heel graag zou ik dat wel weer hebben met mensen van ongeveer dezelfde leeftijd als ik. 

Mocht dit berichtje je aanspreken, voel je dan vrij om contact met me op te nemen. Ik kijk er naar uit om je/jullie te leren kennen!

Hi👋 ik ben zelf ook op zoek naar contact. We wonen ook in de buurt ( ik woon in maasdijk) 

Welke film of serie vind je leuk? Ik vooral stranger things 

Raji
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 41 reacties
  • 29 januari 2024

Hee kim ik bsn Raj 18 jaar en kom ook uit den haag t lijkt me leuk je nog verder te leren kennen je mag me altijd n prive berichtje sturen 

Groetjes Raj 

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 48 reacties
  • 31 januari 2024

Hoi,

Ik woon in Noord Holland is dat een probleem? Ik ben wel ouder dan jij.

Discord om elkaar te leren kennen lijkt me wel fijn. Ik game een beetje op laptop.

Verder vind ik het leuk om (bord)spellen te doen en houd ik van wandelen, naar de bioscoop, pretpark, dierentuin of een sportieve activiteit. (poolen, darten enz.)

Potato_teuntje
Forum|alt.badge.img

Hi Kim! ik ben Teuntje en ben nu 20 jaar, ik kom uit zoetermeer en ben bezig met afstuderen voor mijn hbo. Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen aangezien ik me erg kan vinden in hoe je jezelf omschrijft. Mijn discord is hetzelfde als mijn gebruikersnaam hier dus voel je vrij om me een vriendschapsverzoek te sturen :))

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 6 februari 2024

Hoi, ik ben 20 jaar, ik ben ook een introvert, ik denk dat we gemeenschappelijke hobby's hebben, ik kijk meestal ook een serie (ben nu klassieker Peaky Blinders aan t kijken), ik ben nog nooit in de club geweest, ik vind pretparken ook leuk, ik hou veel van geschiedenis, ben alleen nog niet naar veel musea geweest en ik woon in de buurt van Den Haag, ongeveer 15km, niet heel ver.

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 59 reacties
  • 13 februari 2024

Hoi ik ben 25 woonachtig in Delft lijkt me leuk je te leren kennen 

dexterva
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 17 februari 2024

Hoi Kim,

leuk om je berichtje te lezen, deze spreekt mij erg aan. ik ben nieuw op het forum, ik ben 25 en ook woonachtig in omgeving Den Haag.

Het lijkt mij gezellig om in contact te komen. 

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4
dexterva schreef:

Hoi Kim,

leuk om je berichtje te lezen, deze spreekt mij erg aan. ik ben nieuw op het forum, ik ben 25 en ook woonachtig in omgeving Den Haag.

Hey Kim:  ik ben ook 25 woonachtig in Rotterdam. wat doe jij allemaal in het dagelijks leven? Ik zit in een groot jongeren koor van  ruim 30 leden. Elke vrijdag avond.   Veder hou ik er ook van om te wandelen in de natuur fietsen en een film avond evt. laat even iets van je horen als je wil gr Jonas. 

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4
Levensgenieter23 schreef:
dexterva schreef:

Hoi Kim,

Hey Kim:  ik ben ook 25 woonachtig in Rotterdam. wat doe jij allemaal in het dagelijks leven? Ik zit in een groot jongeren koor van  ruim 30 leden. Elke vrijdag avond.   Veder hou ik er ook van om te wandelen in de natuur fietsen en een film avond evt. laat even iets van je horen als je wil gr Jonas. 

Ik studeer trouwens niet maar ik werk in de horeca.  

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen