Hoi allemaal! Graag stel ik me even voor. Ik ben Kim, 22 jaar en ik kom uit Den Haag. In het dagelijks leven studeer ik aan het hbo in een economische richting. Daarnaast heb ik een leuke baan.
Ik ben een rustig en vrij introvert persoon. Mij tref je niet snel aan in de club of op een festival. Een boek lezen of een Netflix serie kijken vind ik daarentegen heerlijk en ik ga ook graag naar buiten voor een fietstochtje of een wandeling. Voor een hapje of een drankje ben ik ook altijd in en een film in de bioscoop bekijken of een museum gerelateerd aan geschiedenis bezoeken vind ik ook leuk! Daarnaast houd ik erg van naar de dierentuin of een pretpark gaan.
Ik kan met veel mensen goed opschieten, maar de echte vriendschappen zijn lang geleden verwaterd en heb ik sindsdien niet meer gevonden. Heel graag zou ik dat wel weer hebben met mensen van ongeveer dezelfde leeftijd als ik.
Mocht dit berichtje je aanspreken, voel je dan vrij om contact met me op te nemen. Ik kijk er naar uit om je/jullie te leren kennen!