Skip to main content

Max, 24, Helmond

• 24 januari 2024
  • 4 reacties
  • 157 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ik ben Max van der Bolt ik ben 24 jaar en ik woon in Helmond. Mijn sociale kring is heel erg klein en ik heb moeite om mijn mensen te vinden. Ik zoek mensen rond mijn leeftijd in de omgeving van: Eindhoven, Den bosch,etc.

Ik hou van spiritualiteit, natuur, dieren, muziek luisteren ( vooral jaren 60,70 ) , naar concerten gaan, sporten, naar de bios gaan, fantasy dingen, kringlopen en vintage.

Ik hoor graag of er iemand is die het leuk lijkt om iets te doen en een band op te bouwen.

Groetjes Max van det Bolt

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 24 januari 2024

Heyy Max, zelf ben ik ook 24 en woon ik ook in Helmond. Als het je leuk lijkt om eens af te spreken stuur me gerust een privébericht! 

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 24 januari 2024

Hii, ik heb je topic titel aangepast :)

zo ben je makkelijker te vinden

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 1 februari 2024

Ik woon zelf in Oss! Naar wat voor muziek luister je graag?

• 85 reacties
  • 1 februari 2024

Hallo Max, ik heb je topic even verplaatst naar de categorie this is me. Hopelijk is je topic hiermee beter vindbaar. Ben je er ook van op de hoogte dat we ook een Discord server hebben?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen