Hey iedereen, ik ben Eline maar iedereen noemt me Lilly. Ik vind het erg moeilijk om nieuwe vrienden te maken en ben zo bij deze site gekomen. Ik wil graag meer doen in mijn leven. En daarbij met andere mensen leuke dingen doen en hopelijk wat leuke nieuwe vrienden te maken.
Ik ben een vrij open persoon en sta altijd open om nieuwe dingen te proberen.
ik houd erg van fims en series, pretparken, gamen, kunst gerelateerde dingen om zo maar een paar dingen te noemen.
Cottagecore is zo’n beetje mijn stijl. zo ben ik nu bezig om mijn slaapkamer te veranderen een soort fairytale/cottage/droomvlucht XD achtige vibe te geven. om daar te kunnen lezen, fims te kijken, nieuwe dingen leren zoals naaien en talen of gewoon gezellig te zijn met anderen.
Minecraft is een van mijn fav games maar wil graag meer horror games doen met andere mensen.
daarnaast films vind ik fantasy en horror het leukst. Saw, Harry potter, Lord of the rings en voor de mensen die t kennen doctor who als mijn fav serie.
Ook ben ik fan van dansen - altijd al leuk gevonden en wil dit graag weer oppakken in mijn daagelijks leven. K-pop heeft me hier al jaren en jaren mee geholpen. helaas ken ik niemand in mijn persoonlijke leven die k-pop ook leuk vinden. dus erm stay?
ik wil deze dingen graag delen met anderen en dingen bezoeken zoals elfia en comic cons en ook andere festivals of evenementen.
Ben erg benieuwd om te zien of er mensen in mijn omgeving of gewoon online interesse hebben om een gesprek te starten. Ik hoor het graag :)
Lilly, 25, zuid limburg
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.