Skip to main content

Even voorstellen! Dexy, 28 jaar, Duivendrecht

• January 18, 2024
  • 2 reacties
  • 126 × bekeken

Dex95
Forum|alt.badge.img+6

Hey,

16 januari 2024 – zomaar een beetje wat rondstruinend op internet – kwam ik ineens op de Join Us Community terecht. Vervolgens 2 daagjes een beetje “lurken” wat deze community te bieden heeft, en ik was om. Hier wil ik ook deel van uitmaken! Gewoon om mensen te leren kennen en nieuwe contacten te leggen. Dus hell yeah, maar even een account uit de losse pols geschud! ;)

Nu even voorstellen, ik ben Dexy en 28 jaar oud. Mijn woonplaats is Duivendrecht, vlak bij Amsterdam. Voor gezelligheid kun je mij enorm goed porren: een terrasje/drankje, uit eten, een film (in de bios of thuis), een concertje pakken, it doesn’t matter! :) Ook hou ik van museums en vind ik koken leuk.

Mijn grootste hobby: onderweg zijn. Of het nu met de/mijn auto is, met de fiets of met het ov of lopend, ik ben graag op pad. Verder fotografeer ik tijdens tripjes of vakanties die ik maak en ook is muziek luisteren een bezigheid die ik geregeld doe (m.n. eigen playlists samenstellen, geen echte genre-voorkeur). Sport kijken, en dan vooral voetbal en F1, maak je me evengoed blij mee. Sinds een aantal jaar heb ik daarnaast een weerhobby, waarbij ik een eigen weerstation heb en weerkaarten op het internet analyseer.

Enthousiast? Feel free en stuur me dan gerust een berichtje/DM. Bij afspreken vind ik de afstand veelal niet-belangrijk. Groetjes!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Diego
Junior Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Junior Community Coördinator
  • January 18, 2024

Welkom, tof voorstel topic en wat fijn dat je je weg hebt gevonden naar onze Community.

Heb je onze Discord ook al gezien? 

https://community.join-us.nu/account-informatie-20/zo-join-je-onze-discord-957

Dex95
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • January 18, 2024

Welkom, tof voorstel topic en wat fijn dat je je weg hebt gevonden naar onze Community.

Heb je onze Discord ook al gezien? 

https://community.join-us.nu/account-informatie-20/zo-join-je-onze-discord-957

Ik heb dit wel gelezen, maar maak er nu nog geen gebruik van. Misschien dat ik binnenkort wel gebruik ga maken van Discord, daar denk ik nog even over na.