Skip to main content

dit ben ik Demian 20

• 11 januari 2024
  • 5 reacties
  • 166 × bekeken

Demain mitchell
Forum|alt.badge.img+1

Hoii ik ben demian. Ben 20 jaar (bijna 21) en zoek vriendschappen om samen dingen te doen en  om Gezeilig mee te praten. 

Mijn hobby”s zijn sporten in de sportschool, boeken lezen, wandelen in de natuur.

Maar In het begin ben ik best een verlegen en stille persoon maar als je me beter leert kennen dan ben ik best een prater. 

dus als je zelfde interesses als ik heb en vrienden met me wil worden dan ontvang ik graag een berichtje 

5 reacties

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 12 januari 2024

Hi Demian! 

Welkom op de community! 😄
Ik heb je titel iets aangepast zodat deze duidelijker is voor andere leden!

Welke boeken vind je leuk om te lezen?
Zelf ben ik nu bezig met de serie van Eragon. 

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 12 januari 2024

Hey Demian, 

Mijn naam is Nolan ik ben 19 (over een maandje 20) en ik ben ook op zoek naar vrienden. 

Mijn hobby's zijn Film's kijken, lezen (Vooral fantasy), voetballen en af en toe weleens gamen.

Ik woon in Amstelveen :)

Demain mitchell
Forum|alt.badge.img+1
Charlotte schreef:

Hi Demian! 

Welkom op de community! 😄
Ik heb je titel iets aangepast zodat deze duidelijker is voor andere leden!

Welke boeken vind je leuk om te lezen?
Zelf ben ik nu bezig met de serie van Eragon. 

Hey charlotte,

bedankt dat je het aangepast heeft zodat het duidelijk voor andere leden,

ik vindt leuke om over natuur en reisbestemmingen te lezen, momenteel lees ik over Noorwegen en het landschap daar en bezienswaardigheden, en ook leer ik de Noorse taal omdat ik graag naar Noorwegen wil als vakantie. 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 15 januari 2024

Hoiii demain, 

Hoe gaat het? Leuk om te zien dat je houd van boeken. Ik lees op dit moment niet zoveel, maar vind het wel fijn om helemaal in een boek te kunnen duiken. Stuur me maar een berichtje als je meer wilt praten.

Jacob.vA
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 15 reacties
  • 14 februari 2024

Hoi Damian welke regio kom je vandaan?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen