Skip to main content

Opnieuw voorstellen Mark, 24 jaar, omgeving Twente

• 10 januari 2024
  • 2 reacties
  • 146 × bekeken

Mark_1499
Forum|alt.badge.img+1

Hallo Allemaal,

Een tijd terug heb ik mij voorgesteld hier, maar doe het nu lekker opnieuw :).

Ik ben Mark, 24 jaar oud en woon in Twente. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als QA technoloog bij een snoepjes fabriek. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te lezen en te gamen, ook ben ik lekker druk met vrijwilligerswerk. Dit doe ik onder andere bij het rode kruis als basis evenement hulpverlener en als vrijwilliger bij vang je droom waarbij ik dromen vervul van minder kansrijke kinderen en vakantieweekenden organiseer en begeleid. 

Ik ben op zoek naar nieuwe gezellige contacten, vind het zelf leuk om concerten te bezoeken, naar festivals te gaan of gewoon lekker een terrasje pakken. Misschien dat als er meerdere mensen uit deze regio komen het leuk is om een gezamenlijke whatsapp groep aan te maken?

Stuur gerust een bericht, ik sta altijd open voor een goed gesprek!

Groeten,

Mark

2 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 25 januari 2024

Hoi Mark, ik zie nu net dat er helemaal geen reacties op je post zijn. Dat kan natuurlijk niet. Wat leuk dat je vrijwilligerswerk doet. Ik zit er ook aan te denken om dat te gaan doen. En leuk dat je bij een snoepjes fabriek werkt. Wat voor soort snoep verkopen ze daar?

Als je verder wil kletsen stuur me maar een DM.

SanneHWS
  • 6 reacties
  • 25 januari 2024

Hi Mark, ben je al actief op de discord?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen