Skip to main content

Julia / 28 / Etten-leur

• 29 december 2023
  • 7 reacties
  • 320 × bekeken

Hoi! 

Mijn naam is Julia en ik woon sinds kort in omgeving Etten Leur. 

Ik ben 28 jaar en wil binnenkort een thuisstudie starten dat passend is bij wat ik zoek. Nét voor corona ben ik in een zware burnout beland en zware depressie. Het gaat nu wel wat beter, maar werken kan ik nog niet. Door het missen van invulling in mijn dagelijkse leven en mijn ziekte ben ik heel veel contacten en vrienden verloren. Hierdoor ben ik gaan vereenzamen en door gebrek aan werk/studie merk ik dat ik het lastig vind om nieuwe contacten aan te gaan. 

Mijn hobby's:

* Gamen

* Haken

* Boulderen

* Films kijken

* In een tuincentrum alle mooie dingen bewonderen

" Dieren knuffelen

Ik zou het leuk vinden om uit te gaan en weer meer leuke activiteiten doen. 

Lijkt het je ook wat? Laten we spreken op Discord en we zien wel! X

7 reacties

• 0 reacties
  • 31 december 2023

Hoi Julia!

Ik zag jouw voorstel berichtje. En daar wilde ik op reageren. Misschien dat we berichtjes kunnen uitwisselen om te kijken of er een bepaalde klik is. 

Ik gebruik zelf niet echt Discord. Ik had het afgelopen jaar gedownload ook vanwege Join Us, alleen weinig gebruik van gemaakt. Ik heb daar een account: MichaelM1994

In het kort over mij. Ik ben Michael. Inmiddels alweer 29 jaar oud. En ik woon in Rotterdam bij mama en papa. Ik heb ook een lieve vriendin in mijn leven. 

Wel vind ik het dan leuk als je het hebt over Boulderen, dieren, gamen, en als ik naar mijn eigen vriendin kijk dat je "creatief" bent, Pauline houdt bijvoorbeeld ook van breien en zou graag willen leren haken. 

Ik ben zelf momenteel ook weer opzoek naar een betaalde baan. Voor mij is dat proces ook niet even makkelijk. Dus ben benieuwd hoe je dat aangaat. Welke thuisstudie je bijvoorbeeld wil gaan doen. 

Leuk dat je jezelf in ieder geval hebt voorgesteld op het forum. Ik vind het ook fijn om over de zwaardere thema's in het leven te praten, dat het echt niet altijd goed gaat en het er mag zijn. 

Hopelijk dat het volgende jaar voor jou ook weer meer perspectief mag geven op verschillende levensgebieden. 

Voel je vrij om hier verder wel of niet op te reageren. Ik zou het in ieder geval leuk vinden jou als persoon beter te leren kennen. 

Alvast ook een fijn uiteinde van het jaar. 

Groetjes!

Michael. 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 31 december 2023

Hoi Julia! Ik gebruik ook veel discord, dus als je wilt mag je me daar op toevoegen

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 48 reacties
  • 16 januari 2024

Hey,

Ik heb ook Discord lijkt me leuk. Woon in Noord Holland Noord weet niet of dat een probleem is? Zit op dit moment ook zonder werk dus heb best veel tijd.

Film kijken samen kan gelukkig ook op afstand. (als je Netflix hebt)

Démon
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 27 reacties
  • 16 januari 2024
JuliaNoob schreef:

Hoi! 

Mijn naam is Julia en ik woon sinds kort in omgeving Etten Leur. 

Ik ben 28 jaar en wil binnenkort een thuisstudie starten dat passend is bij wat ik zoek. Nét voor corona ben ik in een zware burnout beland en zware depressie. Het gaat nu wel wat beter, maar werken kan ik nog niet. Door het missen van invulling in mijn dagelijkse leven en mijn ziekte ben ik heel veel contacten en vrienden verloren. Hierdoor ben ik gaan vereenzamen en door gebrek aan werk/studie merk ik dat ik het lastig vind om nieuwe contacten aan te gaan. 

Mijn hobby's:

* Gamen

* Haken

* Boulderen

* Films kijken

* In een tuincentrum alle mooie dingen bewonderen

" Dieren knuffelen

Ik zou het leuk vinden om uit te gaan en weer meer leuke activiteiten doen. 

Lijkt het je ook wat? Laten we spreken op Discord en we zien wel! X

Hey ik ben 21 en woon in omgeving Steenbergen. Wat voor games speel je? En waarop? Ik ben divers maar wel meer fan van rogue likes en shooters/survival games en ik speel voornamelijk op me ps5 dus als het iets met crossplay is dan zal dat geen probleem zijn. Je kan me een prive bericht sturen of me toevoegen op Discord: Jugggxr

Koen007
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 2 maart 2024

Wanneer een keertje boulderen dan? ;)

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 reacties
  • 3 maart 2024

Hey Julia,

Welke games speel je vooral? Misschien hebben we dezelfde soort games en kunnen we eens samen gamen 😊. Mijn discord is: Michelleeeh

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 3 april 2024

Naar wat voor soort films kijk je graag?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen