Skip to main content

Yente 22 omgeving Enschede & Arnhem

• 18 december 2023
  • 3 reacties
  • 241 × bekeken

yente
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 1 reactie

Hoii!

Ik ben Yente en nu twee maandjes 22, ik had deze community wel eerder gezien en volgde het op Instagram maar heb nu pas een account gemaakt hier.

Ik woon afwisselend in Enschede en Arnhem, ik weet niet zo goed wat ik hier ‘zoek’ maar je mag me altijd een reactie of DM sturen of course!

Ik heb heel veel hobbies en m’n obsessies wisselen ook vaak haha, ik ben vrij openminded en een beetje goth/alternatief. 💫

3 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 19 december 2023

Hoiii Yente, je had me al een berichtje gestuurd. Maar ik dacht, ik reageer ook nog even. Leuk om te lezen dat je een beetje gothic bent, ben ik ook. Enschede/Arnhem is wel een beetje ver weg voor mij, maar online chatten mag altijd natuurlijk. M’n DM’s staan open!

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 9 reacties
  • 22 december 2023

Hey Yente welkom! :)

Ik woon in enschede en ik zoek wat meer sociale contacten. Lijkt mij leuk om een keer te chatten of af te spreken! :) 

Tim1995
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 22 december 2023

Hoi Yente, Mint. Ik kom ook uit Hengelo en omgeving. Ik zoek leuke contacten om soms een keer lekker een terrasje te pakken, te wandelen. Of een keer naar de bios o.i.d. te gaan. Ik ben spontaan, gemakkelijk in contact. Lijkt me leuk om misschien een keer wat te ondernemen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen