Skip to main content

Jeroen 29 jaar omgeving Brabant/Limburg

• 16 december 2023
  • 4 reacties
  • 193 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo iedereen!

Allereerst bedankt voor de moeite welke je neemt om dit bericht door te lezen!

Ik ben Jeroen, 29 jaar en woon in een dorpje ten zuiden van Eindhoven bij de Belgische grens. Heb enkele jaren geleden te horen gekregen dat ik ziek ben. Na een lange zoektocht naar werkende medicijnen en daardoor ook een aantal operaties, ben ik bijna al mijn contacten verloren omdat ik destijds te ziek was. Inmiddels gaat het een heel stuk beter en zou ik graag weer wat contacten op doen om leuke dingen te gaan doen!

Momenteel maak ik mijn tijd vol door mijn (fulltime) werk en daarnaast kook ik graag. Ook vind ik het altijd leuk om te lezen, te gamen of films en series te kijken. Om te bewegen probeer ik ook regelmatig te gaan wandelen met een podcast of muziek. Sporten mag ik helaas nog niet, wat vroeger een van mijn grotere hobby's was.

Ik zou het leuk vinden om met mensen in contact te komen om gewoon leuke dingen te doen of gewoon (online) te praten. Leuke dingen om te kunnen gaan doen kunnen dingen zijn als naar de bioscoop, terras/restaurant, pub quiz,  sportwedstrijden/concerten bezoeken. Ik sta voor veel open!

Jullie mogen altijd een (privé) bericht sturen!

Groetjes, 

Jeroen

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 133 reacties
  • 17 december 2023

Welkom <3

hopelijk vind je hier wat je zoekt!

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 19 december 2023

Hallo! Leuk om je berichtje te lezen. Wat voor soort werk doe je? Ik hou ook van lezen, muziek luisteren en gamen. Eindhoven is super ver weg voor mij, dat is wel erg jammer. Maar je mag me altijd een berichtje sturen als je wilt chatten.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 19 december 2023
LunaXD schreef:

Hallo! Leuk om je berichtje te lezen. Wat voor soort werk doe je? Ik hou ook van lezen, muziek luisteren en gamen. Eindhoven is super ver weg voor mij, dat is wel erg jammer. Maar je mag me altijd een berichtje sturen als je wilt chatten.

Heey Luna! Bedankt voor je reactie. Ik werk op een accountantskantoor. Omgeving van Utrecht is inderdaad een hele afstand.

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 165 reacties
  • 21 december 2023
JeroenV schreef:

Hallo iedereen!

Allereerst bedankt voor de moeite welke je neemt om dit bericht door te lezen!

Ik ben Jeroen, 29 jaar en woon in een dorpje ten zuiden van Eindhoven bij de Belgische grens. Heb enkele jaren geleden te horen gekregen dat ik ziek ben. Na een lange zoektocht naar werkende medicijnen en daardoor ook een aantal operaties, ben ik bijna al mijn contacten verloren omdat ik destijds te ziek was. Inmiddels gaat het een heel stuk beter en zou ik graag weer wat contacten op doen om leuke dingen te gaan doen!

Momenteel maak ik mijn tijd vol door mijn (fulltime) werk en daarnaast kook ik graag. Ook vind ik het altijd leuk om te lezen, te gamen of films en series te kijken. Om te bewegen probeer ik ook regelmatig te gaan wandelen met een podcast of muziek. Sporten mag ik helaas nog niet, wat vroeger een van mijn grotere hobby's was.

Ik zou het leuk vinden om met mensen in contact te komen om gewoon leuke dingen te doen of gewoon (online) te praten. Leuke dingen om te kunnen gaan doen kunnen dingen zijn als naar de bioscoop, terras/restaurant, pub quiz,  sportwedstrijden/concerten bezoeken. Ik sta voor veel open!

Jullie mogen altijd een (privé) bericht sturen!

Groetjes, 

Jeroen

Wat is jouw favoriete filmgenre? Woon zelf in Oss

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen