Skip to main content

Margo 22 omgeving Breda

• 12 december 2023
  • 9 reacties
  • 384 × bekeken

Hii, ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben margo 22 jaar oud en ik woon sinds kort in het mooie, gezellige breda. Het lijk me erg leuk nieuwe mensen uit omgeving Breda te ontmoeten! ik vind dingen leuk zoals; bioscoop, shoppen, terrassen, wandelen, creatieve dingen doen of gewoon gezellig kletsen. stuur me gerust een berichtje altijd leuk!

9 reacties

xa.nnaa
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 13 december 2023

Hi Margo,

Ik studeer toevallig in Breda, maar woon in Rotterdam!

Mij lijkt het super gezellig om verder te gaan kletsen!

Forum|alt.badge.img+1
  • 2 reacties
  • 27 februari 2024

Hey Margo! 

Ik zelf sinds een jaar in Breda! Lijkt me gezellig om verder te kletsen ;)

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

Hey margo,

ik ben sandra 19jaar ik kom zelf uit dongen (niet zo ver van breda). 

als het je leuk lijkt om elkaar beter te leren kennen stuur me maar een prive berichtje 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 29 februari 2024

Hoey Margo,

Ik heet Nick en ben nieuw hier en woon in Breda, als een keer iets wil doen, stuur me een privé berichtje. 

Nick

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 10 reacties
  • 2 maart 2024

Heyy Margo, ik kom net als Sandra uit gemeente Dongen, lijkt me leuk om te praten :)

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 4 maart 2024

Naar wat voor soort films kijk je? Woon zelf in Oss

Samxsam
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 10 april 2024

Hee! Ik woon in Breda. Zou super leuk zijn! Misschien een groepsapp aanmaken en met zn allen eens wat gezelligs doen?

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 11 april 2024
Samxsam schreef:

Hee! Ik woon in Breda. Zou super leuk zijn! Misschien een groepsapp aanmaken en met zn allen eens wat gezelligs doen?

Heyyy wat een leuk idee. Aangezien het een groepsapp is buiten Join Us om, heb ik even een disclaimer bij je reactie gezet. 🤗

royalcourt
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 4 september 2024

Hey,

Joeri hier, ik ben 24 jaar ik kom ook uit de regio, tussen Breda en Tilburg en ook opzoek naar nieuwe contacten! Stuur me gerust een bericht, ik zoek ook wat meer mensen om wat leuke dingen te doen en om wat meer in contact te zijn met mensen.

Vriendelijke groet!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen