Skip to main content

Voorstellen Rose Telma (28) rondom Utrecht

• 28 november 2023
  • 4 reacties
  • 120 × bekeken

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6

Hallo, Mijn naam is Rose Telma, ik ben 28 jaar.

Ik ben bij Join us gekomen omdat ik mensen zocht om leuke dingen mee te doen, zoals museums bekijken (hier over heb ik een topic), dagjes erop uit, wandelen enzovoort, maar sta open om ook andere dingen te doen.

Mijn hobby's zijn lezen, haken, breien, gamen, collages maken, tekenen, schilderen, uiteten gaan, koken/bakken. Zelf lijkt het me leuk om bij een cafétje te zitten om te lezen of te haken. Ik sta open om nieuwe dingen te doen, ben niet een superwaaghals maar het betekent niet dat ik het niet wil proberen. Je kan me wakker met eten uit de Koreaanse keuken.

Mijn favorieten series zijn Girl from Nowhere op Netflix, Tokyo Ghoul en Katekyo Hitman Reborn. Zoals je misschien ziet vind ik Azië helemaal te gek en lijkt het me heel leuk om daar een keertje naar toe te gaan. Reizen vind ik ook leuk (al geeft het me stress).

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 28 november 2023

Welkom, leuk dat je ook je weg hebt gevonden naar onze Discord en dat je van plan bent om naar Community Day te gaan.

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 28 november 2023

Hey Rose, leuke post over jezelf!

Ik ben zelf ook een kunstliefhebber en zeg het hele jaar al dat ik vaker naar musea wil gaan (komt er nooit van uiteraard). Super leuk dat je zoveel creatieve hobbies hebt! Ik ben zelf ook gek op gamen en lezen en houd daarnaast ook erg van wandelen, muziek en zo af en toe fotografie.

Lijkt me leuk om je beter te leren kennen!

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Hee @Roseceous , je klinkt hartstikke gezellig qua persoon en interesses/hobbies! Ik kom een beetje uit dezelfde omgeving, ben wel ietwat jonger (25), maar deze week word ik alweer 26. 

Onder andere lezen en gamen passen helemaal in mijn straatje, musea en dagjes erop uit gaan spreekt mij ook wel aan. Wandelen wat minder maar dat heeft een specifieke reden. Zou meer moeten wandelen, maar tja... Als je wil kan ik je daar wat meer over uitleggen in een privébericht.

Koken/bakken vind ik ook best leuk, moet dat alleen wat vaker doen, haha. Al helemaal kijkend naar mijn oma's geheime familierecepten vanuit de Indonesische keuken, zou dolgraag Indonesische spekkoek, Pandan cake of Indonesische gehaktballetjes onder de knie willen krijgen.

Tokyo Ghoul is echt een toffe anime. Black Butler & The Devil Is A Part Timer! bijvoorbeeld, zijn ook het kijken waard, maar het ligt er een beetje aan welke genres en series je leuk vindt natuurlijk.

Wat vind je zoal leuk om te lezen?

Wat haak, brei, teken en schilder je graag?  

Wat voor soort games spreken je aan?

Wat is tot nu toe het lekkerste wat je ooit hebt gekookt of gebakken?

Voel je vrij mij een privébericht te sturen!

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 28 november 2023

Haay Robster,

Super leuk! Wat voor games vind je leuk om te spelen?

Ik zeg ook al het hele jaar dat ik naar museums wil gaan, gelukkig kon ik met iemand mee naar Vermeer in het Rijksmuseum. 

We kunnen verder misschien privé kletsen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen