Skip to main content

Leuke vriendin gezocht: Janne 21 jaar omgeving Deurne

• November 23, 2023
  • 3 reacties
  • 151 × bekeken

Janne
Forum|alt.badge.img+1

Hoi, ik ben Janne 21 jaar en op zoek naar een leuke vriendin(nen) om iets gezelligs mee te doen, zoals een keer naar het terras, samen creatief bezig zijn, bakken, kletsen over meidendingen, weekendje weg enz. Ik werk in de ouderenzorg. Ik hoop snel een leuke vriendin te krijgen via deze weg!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 23, 2023

Hoi Janne, leuk je berichtje te lezen. Ik woon niet in de omgeving Deurne, maar sta altijd open voor chatberichten. Ik hou ook van creatief bezig zijn, wat voor soort dingen doe jij graag in deze hoek? En wat interessant dat je in de ouderenzorg werkt, wat trekt je hier tot aan?

In ieder geval leuk om dat je jezelf voorstelt. Als je verder wilt kletsen mag je me altijd een privé berichtje sturen!

Wendy
Forum|alt.badge.img+13
  • Guru
  • November 24, 2023

Heyyy,

ik woon ook in omgeving zuid oost Brabant :)

zelf werk ik ook in de ouderenzorg, ik ben ook meer opzoek naar het vriendinnen contact 🥰

JK19
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • November 27, 2023

Heyy Janne, Wat een leuke hobby's heb je! ik heb ongeveer dezelfde hobby's ik ben ook opzoek naar vriendinnen contact! het lijkt me leuk om met je in contact te komen!

liefs Jody