Skip to main content

JaBa - 22 jaar - Omgeving Nijmegen/Gelderland

• 5 november 2023
  • 5 reacties
  • 161 × bekeken

JaBa
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 2 reacties

Hey,

Aangezien ik al een tijdje merk dat ik langzaam aan het vereenzamen ben, ben ik op zoek naar wat mensen om dingen mee te doen. Wat info over mij: Ik ben 22 jaar en geboren in een dorpje naast Nijmegen en heb 3 broers. Sinds begin dit jaar ben ik naar Duitsland verhuisd op ongeveer +- 30 minuten afstand van Nijmegen centrum om op mezelf te wonen (huurprijzen zijn toch net een stukje beter over de grens). Na Corona (en verhuizen naar het 'buitenland') ben ik vrij veel sociaal contact kwijt geraakt.

Momenteel werk ik 5 dagen per week als developer in Nijmegen, en sta ik meestal op zaterdag groepjes te begeleiden op een paintballveld. Vrije tijd besteed ik meestal aan Netflix / gamen / muziek luisteren en 's avonds een paar uur rondcruisen in de auto met muziek aan.

Dus bij deze, zin om eens wat te doen zoals naar de bios gaan, gamen, bordspellen, rondcruisen of gewoon iets gezelligs, stuur me een pm!

5 reacties

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 5 november 2023

Hoi JaBa,

Ik ga met een aantal join us leden van de community op 9 december schaatsen om 13:00 bij triavium. Je bent welkom om te joinen :)

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 40 reacties
  • 6 november 2023

Hoi Jaba.

Naar wat voor soort films ga je graag?

En welke auto heb je?

Ik heb een dikke Peugeot 108 😂😂.

Groetjes !

JaBa
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 6 november 2023
Charlotte schreef:

Hoi JaBa,

Ik ga met een aantal join us leden van de community op 9 december schaatsen om 13:00 bij triavium. Je bent welkom om te joinen :)

Hey, bedankt voor de uitnodiging! Voor nu zeg ik nog even nee , maar als ik besluit te gaan zal ik je een pm sturen! In ieder geval thanks!

jitze_0318 schreef:

Hoi Jaba.

Naar wat voor soort films ga je graag?

En welke auto heb je?

Ik heb een dikke Peugeot 108 😂😂.

Groetjes !

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit naar de film ga (behalve laatst naar Meg 2, niet de beste film). Veel films kijk ik ook niet, alhoewel Harry potter & Volcano (1997) soms weer eens opkomen.

Ik heb een (SL)Opel Insignia 2.8 V6 4X4, wat eerlijk gezegd niet de meest financieel stabiele keuze is geweest. Erg leuke auto, genoeg pk, goed geluid, goede speakers/subwoofers, maar het slurpt een hoop (zelfs met duitse benzine prijzen), en er komt een reparatie aan die z’n 30-40% van de waarde is. Dus, die gaat binnenkort de verkoop in. 

108’s, aygo’s en c1’s zijn wel grappige auto’s om in te karren, en in ieder geval een stuk slimmer qua keuze dan wat ik heb 🙃

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 40 reacties
  • 6 november 2023

O dat is wel een donders mooie auto zeg.

is die ook een beetje snel dan?

Benzine is bijzonder duur ja, wat zijn de prijzen in Duitsland nu dan?

Al een idee voor een volgende auto of nog niet?

Mijn auto is goed zuinig, zeker goed voor de portemonnee hahaha.

Heb je nog iets leuks op de planning staan deze week?

Fijne avond nog.

JaBa
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 7 november 2023
jitze_0318 schreef:

O dat is wel een donders mooie auto zeg.

is die ook een beetje snel dan?

Benzine is bijzonder duur ja, wat zijn de prijzen in Duitsland nu dan?

Al een idee voor een volgende auto of nog niet?

Mijn auto is goed zuinig, zeker goed voor de portemonnee hahaha.

Fijne avond nog.

Opzicht wel een mooie auto, maar het geld niet waard. En hij wil wel vooruit haha, maar het is ook een vrij zware auto (1880 kg leeg) dus een racemonster is het nou ook weer net niet. 260 PK, max snelheid van 250 km/h en 0-100 van +- 7.1 seconden. Maar daar drinkt die ook wel naar, ik rij gemiddeld 1 op 7.5-8.5.

De volgende auto weet ik nog niet, maar waarschijnlijk iets waarmee ik volgend jaar kan gaan roadtrippen.

Benzine zit nu zo rond de 1.74-1.79 euro per liter 95, en zo rond de 1.80-1.90 euro per liter 98. Als je in de buurt van Duitsland woont, zeker wel een trip waard.

Nope, tech support spelen voor een tante (scherm vervangen laptop), dat is het wel z’n beetje.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen