Skip to main content

Luca, 18 jaar, Leeuwarden

• 25 oktober 2023
  • 4 reacties
  • 141 × bekeken

Hoi, het is al even een tijdje terug dat ik iets gepost heb dus ik zal ik mij nog even een keer kort voorstellen. Ik ben Luca, ik ben 18 jaar en ik woon sinds kort op kamers in Leeuwarden. Ik ben opgegroeid in omgeving Utrecht maar ik ben sinds kort gestart met een producer opleiding op het Friesland College. Omdat ik hier natuurlijk nog niet echt bekend ben, lijkt het mij heel leuk om hier in de omgeving wat nieuwe mensen te leren kennen om dingen mee in mijn vrije tijd te doen. Dus mocht je interesse hebben en hier in de buurt wonen, let me know it! 

Groeten Luca 

4 reacties

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 26 oktober 2023

Hi Luca,

Ik heb je titel veranderd en je topic verplaatst waarbij het beter past bij this is me zodat het makkelijker te vinden is voor andere community leden. 

Misschien kan je nog toevoegen aan je topic wat je leuk vind om te doen in je vrijetijd? 😉

• Auteur
  • 8 reacties
  • 26 oktober 2023

Ik wilde nog even toevoegen dat ik in mijn vrije tijd graag muziek maak. Ik produceer zelf en maak zelf vooral Hardstyle en edm. Sindskort fitness ik met mijn huisgenoten, maar ik vind ook balsporten en racketsporten heel tof om te doen! Daarnaast hou ik ook veel van films en vind ik het super gezellig om met vrienden te chillen en leuke dingen te doen.

Lonely One
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 59 reacties
  • 26 oktober 2023
Luca_W schreef:

Ik wilde nog even toevoegen dat ik in mijn vrije tijd graag muziek maak. Ik produceer zelf en maak zelf vooral Hardstyle en edm. Sindskort fitness ik met mijn huisgenoten, maar ik vind ook balsporten en racketsporten heel tof om te doen! Daarnaast hou ik ook veel van films en vind ik het super gezellig om met vrienden te chillen en leuke dingen te doen.

nice :) welke EDM nummers vind je goed?

• Auteur
  • 8 reacties
  • 26 oktober 2023

Ik weet niet of ik echt specifieke edm nummers heb, maar ik luister op dit moment veel naar artiesten als Martin Garrix en Julian Jordan

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen