Skip to main content

Maaike | 24 jaar | Utrecht en omgeving

• 18 oktober 2023
  • 4 reacties
  • 295 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen! Mijn naam is Maaike, ik ben 24 en ik woon in de buurt van Utrecht. Ik post hier omdat ik graag wat nieuwe mensen zou willen ontmoeten. 

Mijn hobby’s zijn gamen op de switch (pokemon, zelda, splatoon 3, stardew valley en cozy indie games), amigurumi haken en manga & anime. Ik hou er ook van om naar musea te gaan. 

Denk jij nou, hé, dat lijkt mij een leuk persoon om even mee te kletsen! stuur me dan een berichtje! :)

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 40 reacties
  • 20 oktober 2023

Hey,

Volg je ook een studie?

Groetjes Jitze

Maaike2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 46 reacties
  • 23 december 2023

Hoi, 

Ik heet ook Maaike, woon in Amsterdam en ik word 24 in februari. Ik ga ook graag naar musea (heb een museumkaart) en vind gamen leuk. Verder wandel en teken ik graag. Als je wil kletsen kun je een berichtje sturen. 

Groetjes Maaike 

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 126 reacties
  • 23 december 2023

Haay Maaike,

Leuk om je berichtje te lezen.

Mijn naam is Rose Telma, woon in Amersfoort en ben  28 jaar. 

Ik kreeg meteen kriebels want ik zie mezelf in jouw hobby's! Ik ben gek op haken en breien doe het nog niet heel lang.(heb een tijdje amigurumi gedaan), ik heb ook een switch en zou graag volgend jaar vaker naar museums gaan.

Ik heb hiervoor een groepsapp gemaakt om maandelijks naar een museum te gaan. Kan overal zijn!  Als je wilt kan je er in komen, volgende maand is onze eerste meeting. Nog geen duidelijke datum. 

Ik lees op dit moment veel manwha van Zuid Korea. Ik heb veel anime gekeken maar op dit moment heb ik niet echt leuke anime's kunnen vinden

Op mijn switch speel ik Dragon Quest en Harvestella. 

Stuur maar een PB als je verder wilt praten. 

Groetjes! Fijne feestdagen🎄 en een Gelukkig Nieuwjaar!🎆

Centje
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 26 december 2023
Roseceous schreef:

Haay Maaike,

Leuk om je berichtje te lezen.

Mijn naam is Rose Telma, woon in Amersfoort en ben  28 jaar. 

Ik kreeg meteen kriebels want ik zie mezelf in jouw hobby's! Ik ben gek op haken en breien doe het nog niet heel lang.(heb een tijdje amigurumi gedaan), ik heb ook een switch en zou graag volgend jaar vaker naar museums gaan.

Ik heb hiervoor een groepsapp gemaakt om maandelijks naar een museum te gaan. Kan overal zijn!  Als je wilt kan je er in komen, volgende maand is onze eerste meeting. Nog geen duidelijke datum. 

Ik lees op dit moment veel manwha van Zuid Korea. Ik heb veel anime gekeken maar op dit moment heb ik niet echt leuke anime's kunnen vinden

Op mijn switch speel ik Dragon Quest en Harvestella. 

Stuur maar een PB als je verder wilt praten. 

Groetjes! Fijne feestdagen🎄 en een Gelukkig Nieuwjaar!🎆

Hoi, ik ben 23 jaar oud en ben ook geïnteresseerd in de museum groep. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen