Skip to main content

Anouk, 25 jaar, omgeving Eindhoven

• October 11, 2023
  • 3 reacties
  • 254 × bekeken

AnoukvanHeumen
Forum|alt.badge.img+1

Hallo Allemaal,

Ik ben net nieuwe hier, mijn naam is Anouk en ik ben 25 jaar oud en werkzaam in de kinderopvang. 

mijn sociale netwerk is erg klein en dat vind ik jammer. Ik heb in het verleden gestruggeld met een depressie en heb mijn behandeling net afgerond. Nu ben ik op zoek naar wat mensen die wat kleine of grote dingen met mij samen willen ondernemen. 

Ik denk dan aan samen een keer op stap gaan, of samen koken en dan een serie kijken of een goed gesprek voeren. Ook vind ik een filmavondje of een spelletjes avond erg gezellig. 

ben niet erg kieskeurig in de persoon die eventueel ook open staat voor contact als we het maar gezellig hebben. Maakt voor mij leeftijd geslacht of afkomst niet uit. 

Stuur mee en berichtje bij interesse!

groetjes Anouk 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Diego
Junior Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Junior Community Coördinator
  • October 12, 2023

Welkom, zelf ben ik samen met mijn vrouw woonachtig in Helmond. Ik heb me zelf ook een tijd terug voorgesteld, neem eens een kijkje;

Forum|alt.badge.img+13
  • Oud-Community Manager
  • October 19, 2023

Ik heb je topic een andere naam gegeven zodat hij beter vindbaar is voor andere members.

Geertje
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • November 6, 2023

Hoi Anouk, lijkt me leuk om elkaar te leren kennen en daarna eventueel af te spreken! 😁 Ik woon in Veldhoven, dus dat is in de buurt. Ik ben 24, hou van lekkers bakken, filmavondjes thuis, naar de bios of een theatervoorstelling, creatief bezig zijn, zwemmen etc (Op stap gaan als in naar een café/club is niet mijn ding)