Skip to main content

Hannah, 19 jaar, omgeving Brabant

Forum|alt.badge.img+2

Hoi ik ben een meisje van 19 jaar oud. ik hou van bakken, dansen, klimmen, puzzelen, shoppen, sieraden maken. ik zou het leuk vinden om af en toe met iemand af te spreken om leuke dingen te doen.  als je dat ook leuk vind stuur me een berichtje. groetjes Hannah. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 oktober 2023

hoi hannah, 

waar in brabant woon je precies?

groetjes Pedro

AnoukvanHeumen
Forum|alt.badge.img+1

Heee Hannah,

ik woon zelf in Eindhoven en lijkt me leuk om een keer af te spreken stuur me een privé berichtje om eventueel gegevens uit te wisselen

groetjes Anouk

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 12 oktober 2023

Heeyy welkom, wat is de grootste puzzel die je ooit hebt gemaakt?

Forum|alt.badge.img+2

2000 stukjes

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 19 oktober 2023

Ik heb je topic een andere naam gegeven zodat hij beter vindbaar is voor andere members.

Geertje
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 6 november 2023

Heey Hannah, lijkt me leuk om elkaar te leren kennen en daarna eventueel af te spreken 😁 Ik ben 24 jaar, woon in Veldhoven. We hebben wat dezelfde interesses. Ik ben dol op bakken! Ik hou van creatieve dingen en vind sieraden maken ook leuk om te doen. Ik heb de puzzels van wasgij pas ontdekt. Verder hou ik van wandelen, lezen, zwemmen, film kijken etc. 

Forum|alt.badge.img+2

Heel leuk

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 8 november 2023

ik woon best ver van brabant maar als je is wil praten is altijd goed.

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 14 november 2023

Ik vind dansen ook leuk, en ben zelf ook een grote fan van shoppen. knutselen vind ik ook hartstikke. Uit welk gedeelte van Brabant kom je, want ik ging altijd  op vakantie in Brabant bij camping de paal.ik kom zelf uit Weert.

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

Hey hannah,

Ik ben Sandra ook 19 jaar. 

Ik hou zelf ook van dansen en vind ook leuk om te bakken. En mijn lijkt ook heel leuk om of toe leuke dingen te gaan doen. 

Zelf kom ik ook uit Brabant 

Lijkt het je leuk om elkaar misschien beter te leren kennen?

Ps. ik heb deze community pas sinds vandaag ontdenkt dus vandaar nu pas de reactie. 

Sandra 💕

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen