Skip to main content

Ela 21 Jaar Zuid Holland

Ellaae
Forum|alt.badge.img+3

Hii😊, ik ben Ela (21 jaar) en kom uit Zuid-Nederland. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te lezen, museums te bezoeken en een journal bij te houden. Ook houd ik van fotografie en gamen. Ik ben nieuw hier en vind het op het begin soms spannend om kennis te maken met nieuwe mensen. Zou het erg tof vinden als ik hier nieuwe vrienden kan maken. Ik sta graag open voor een praatje!

Liefs Ela

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 oktober 2023

Goedemiddag :) 
Je lijkt mij een rustig en gezellig iemand. Je bericht spreekt mij erg aan, ben zelf pas sinds gisterren lid en zoek ook iemand om misschien ooit samen iets te gaan doen. Zoals de pokemon tentoonstelling in het van gogh museum🫣.
Als het jou ook leuk lijkt praat ik graag met je :)
Fijne dag verder!

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 2 oktober 2023
Raymond schreef:

Je lijkt mij een rustig en gezellig iemand. Je bericht spreekt mij erg aan, ben zelf pas sinds gisterren lid en zoek ook iemand om misschien ooit samen iets te gaan doen. Zoals de pokemon tentoonstelling in het van gogh museum🫣.
Fijne dag verder!

Ik had die tentoonstelling ook langs zien komen! Ziet er erg leuk uit (maar zal vast ook gigantisch druk zijn). Lijkt me wel erg gaaf om te bezoeken

Ellaae
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 2 oktober 2023
Robster schreef:
Raymond schreef:

Fijne dag verder!

Ik had die tentoonstelling ook langs zien komen! Ziet er erg leuk uit (maar zal vast ook gigantisch druk zijn). Lijkt me wel erg gaaf om te bezoeken

Hee Raymond,

Dankjewel! De pokemon tentoonstelling klinkt echt leuk. Ik zou dat zeker eens een keertje willen zien! Het van Gogh museum spreekt mij sowieso aan want ja geschiedenis, daar ben ik een fan van haha. ;)

Jij ook een fijne dag gewenst. 

Groetjes!

Forum|alt.badge.img+2

Hoi! Wat leuk dat je hobby’s hebt waar je je mee kan vermaken! 

Ik ben niet bezig met fotografie maar ik vind het altijd wel leuk om leuke dingen vast te leggen met mijn telefoon, voor later om momenten niet te vergeten.

Je kan me altijd een privé bericht sturen als je wilt!

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 2 oktober 2023
Ellaae schreef:

Hii😊, ik ben Ela (21 jaar) en kom uit Zuid-Nederland. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te lezen, museums te bezoeken en een journal bij te houden. Ook houd ik van fotografie en gamen. Ik ben nieuw hier en vind het op het begin soms spannend om kennis te maken met nieuwe mensen. Zou het erg tof vinden als ik hier nieuwe vrienden kan maken. Ik sta graag open voor een praatje!

Liefs Ela

Hi Ela!! Leuk dat je JoinUs heb gejoined (😝). Ik ben Charley (22 jaar) en kom uit Zuid-Holland (Delft). Zelf hou ik (onder andere) ook heel erg van lezen. Wat voor soort boeken lees je graag? Heb je favoriete boeken/schrijvers? 🤗

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 2 oktober 2023

Hey ela!

Hou zelf ook wel van geschiedenis! Denk dat mn favoriete tijd wel rond de 1600 is.

Gamen doe ik ook wel vaak,je mag me gerust een berichtje sturen als,je een keer wil gamen!

Groetjes,

Jaimy

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 2 oktober 2023

Hey Ella :) 

Welkom bij de community :) welke games speel je graag? 

Ellaae
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 3 oktober 2023
Nick schreef:

Hey Ella :) 

Welkom bij de community :) welke games speel je graag? 

Hee Nick, 

Dank je! Een playstation spelletje van bijv. The Last Of Us of van Call of duty Black ops vind ik wel eens leuk om te spelen. Maar het meest speel ik voornamelijk op mijn telefoon. Ik weet niet of je het kent maar het heet PUBG mobile. Lijkt een klein beetje op Fortnite. Als het je leuk lijkt kunnen we het ook eens samen spelen! 

Groetjes, Ela

Ellaae
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 3 oktober 2023
Jaimy schreef:

Hey ela!

Hou zelf ook wel van geschiedenis! Denk dat mn favoriete tijd wel rond de 1600 is.

Gamen doe ik ook wel vaak,je mag me gerust een berichtje sturen als,je een keer wil gamen!

Groetjes,

Jaimy

Heyhey,

Woww super gaaf dat er nog iemand is die van hele oude boeken houdt! Dit kom je natuurlijk niet zo vaak tegen haha. :) Ik lees voornamelijk boeken van Tolstoy, Shakespeare, Victor Hugo, Dostojevski en Kafka. Maar deze schrijvers zijn dan net van de 17/18e eeuw. Ook een bijzondere en leuke tijd toch? Ik denk dat je ze wel moet kennen want het zijn van de literaire klassiekers.

Heel veel games speel ik niet. Op dit moment is het echt alleen maar PUBG Mobile gewoon voor de lol, maar een keer gaan gamen samen lijkt me zekers leuk! 

Groeten, Elaa

Verafire
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 3 oktober 2023

Hoi Ela, Ik hou ook van lezen en gamen! Ik doe niet aan fotografie, maar als ik een foto maak let ik wel op uit welk perspectief en hoe de belichting is (ooit een workshop over gehad). 

Ik snap volkomen dat dat spannend is, ik ben zelf ook redelijk nieuw hier!

Ik sta open voor een praatje dus als je iemand zoekt om mee te kletsen stuur maar een bericht ;)

Ellaae
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 3 oktober 2023
Charley schreef:
Ellaae schreef:

Liefs Ela

Hi Ela!! Leuk dat je JoinUs heb gejoined (😝). Ik ben Charley (22 jaar) en kom uit Zuid-Holland (Delft). Zelf hou ik (onder andere) ook heel erg van lezen. Wat voor soort boeken lees je graag? Heb je favoriete boeken/schrijvers? 🤗

Hee @Charley ,

Gaaf dat jij ook van boeken houdt! Ik zelf lees eigenlijk veel verschillende boeken. Van non-fictie boeken, geloofsopbouw en historische boeken, (de meest bekende literaire klassiekers) tot aan romance en persoonlijke ontwikkeling. Jane Austen, George Orwell, Stefan Zweig en Paulo Coelho zijn echt een van mijn favoriete schrijvers. En die van jou? Ben benieuwd! haha Groetjess Ela ;)

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 3 oktober 2023
Ellaae schreef:
Charley schreef:
Ellaae schreef:

Liefs Ela

Hee @Charley ,

Gaaf dat jij ook van boeken houdt! Ik zelf lees eigenlijk veel verschillende boeken. Van non-fictie boeken, geloofsopbouw en historische boeken, (de meest bekende literaire klassiekers) tot aan romance en persoonlijke ontwikkeling. Jane Austen, George Orwell, Stefan Zweig en Paulo Coelho zijn echt een van mijn favoriete schrijvers. En die van jou? Ben benieuwd! haha Groetjess Ela ;)

Oh wow, dus ook echt klassiekers! Zelf lees ik vooral Engels fictie/fantasy/romance boeken, maar ben wel van plan om ook meer klassiekers te lezen. Ik zou in de toekomst graag zelf boeken willen vertalen, dus begin 5 oktober met een opleiding literair vertalen bij de Vertalersvakschool :) Doe jij verder nog een opleiding? Of ben je al ergens (zelfstandig) aan het werk?

Ellaae
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 6 oktober 2023
Charley schreef:
Ellaae schreef:
Charley schreef:
Ellaae schreef:

Liefs Ela

Hee @Charley ,

Oh wow, dus ook echt klassiekers! Zelf lees ik vooral Engels fictie/fantasy/romance boeken, maar ben wel van plan om ook meer klassiekers te lezen. Ik zou in de toekomst graag zelf boeken willen vertalen, dus begin 5 oktober met een opleiding literair vertalen bij de Vertalersvakschool :) Doe jij verder nog een opleiding? Of ben je al ergens (zelfstandig) aan het werk?

Nou, succes alvast hoor haha! Het kan soms wat pittig zijn om het helemaal te begrijpen (omdat het namelijk van vroeger is) en het is echt een ding waar je van moet houden natuurlijk. Klinkt leuk!  Ben best benieuwd naar jouw opleiding. Let me know hoe je het er ervaart. ;) Ik studeer de lerarenopleiding en geef hiernaast nog eens bijles aan kinderen voornamelijk voor begrijpend lezen! 

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 9 oktober 2023

Hey Ella, leuke post!

Ik woon zelf ook in Zuid-Holland en ben ook fan van gamen en fotografie. Ik ben verleden week begonnen met een dagboek bijhouden en ik kan nu wel zien waarom men dat doet. Het voelt erg bevrijdend!

Ik ben verder ook een grote lezer (soms wat meer dan andere keren) maar een aantal van mijn favoriete auteurs zijn George Orwell, Ray Bradbury en Agatha Christie om zo maar een paar te noemen. Leuk om kennis te maken 😁

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen