Skip to main content

Voorstellen Charlotte 28 Gelderland

• 27 september 2023
  • 1 reactie
  • 173 × bekeken

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8

Hoihoi allemaal, 

Graag zou ik mij nog willen voorstellen. Dus hier bij deze!

Mijn naam is Charlotte, Ik ben 28 jaren jong en ik woon in gelderland. In mijn vrije tijd boulder(klim) ik graag. Ik haal hier veel plezier uit en vind het leuk als ik weer een lastige klimroute heb gehaald. Mijn hond Mosi is een bruin witte bordercollieXaustralische herder, zij is als mijn schaduw. Ook vind ik het leuk om (online)video games te spelen met mijn vrienden en ook solo. Zowel op pc als PS5. In het weekend kijk ik graag Formule 1. Muziek is ook zeker iets wat niet kan ontbreken in mijn dag. Vaak zie je bij mijn discord activiteit ook staan: Luistert naar Spotify.  
In de lente als de natuur weer groen word bestel ik vaak vlinder eitjes. Zodra de rupsjes uitkomen haal ik uit de natuur de juiste bladeren/struiken voor de soort die ik op dat moment kweek. De cyclus van rups tot vlinder vind ik leuk om te fotograferen. Ik fotografeer ook regelmatig wildlife. Ook de maan heeft mijn interesse gewekt om vast te leggen. In de toekomst zou ik graag willen leren bewerken met lightroom.  
Hobby’s die ik heel leuk vind maar niet vaak doe zijn: snowboarden, Urbex Exploring, lego bouwen en haken. Verdere interesses: Harry potter wizardingworld, astronomie, horloges, Elf Fantasy Fest, plushies en lezen van fantasy boeken.  

Voor Join Us modereer ik op de community, organiseer ik hangouts en begeleid ik vrijwilligers. Daarnaast ben ik op een Join Us Online groep aanwezig als ervaringsvrijwilligers. 

Als je het tot zover hebt gelezen, dankjewel. Ik vind het altijd leuk om gezellig te kletsen over gemeenschappelijke interesses. Op Discord ben ik altijd actief wel. 

Tot schrijfs

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 863 reacties
  • 27 september 2023

Wat fijn dat je je zo uitgebreid voorstelt, je foto's van de maan blijven me verbazen haha 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen