Skip to main content

Voorstellen: Sanna 20 omgeving Utrecht

• 7 september 2023
  • 3 reacties
  • 207 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik zal me even voorstellen,

Ik ben Sanna (20) en woon sinds april in Utrecht. Ik ben sinds kort op mezelf gaan wonen en woonde daarvoor dus nog bij mijn ouders. Ik heb een paar hele goede vriendinnen maar niet veel. Deze vriendinnen wonen nu verder weg waardoor het lastiger is om even snel langs te gaan, ook heeft iedereen het heel druk en is het lastiger af te spreken. Dat maakt dat ik vaak alleen zit en me soms eenzaam voel. Ik probeer daarom nieuwe sporten bij mij in de omgeving, probeer nieuwe mensen te spreken en probeer het dus ook even hier :) Ik onderneem graag leuke dingen met andere, wat dit is maakt mij nooit zoveel uit, als het maar met een gezellig iemand is. Maar als ik alleen ben heb ik de volgende hobby's:

• lezen
  • sporten
  • tv kijken
  • lekker eten 
  • creatieve activiteiten
  • zwemmen

als je in de buurt woont en het lijkt je leuk om elkaar beter te leren kennen. stuur mij dan een privébericht! 

groetjes Sanna

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img

Hey Sanne, ik woon in de buurt van Utrecht.

ga je toevallig ook graag naar de film?

Lijkt me leuk elkaar beter te leren kennen.

laat het maar weten.

groetjes Jitze(19)

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Hee hoi Sanna,

Ik kom uit de buurt van Utrecht en omgeving (precieze locatie laat ik weten via een privébericht, evenals mijn daadwerkelijke naam; dit beide op een openbaar topic delen geeft mij persoonlijk nogal een oncomfortabel gevoel)

Wat voor eten hou je zoal van en hou je bijvoorbeeld ook van bakken?

Wat kijk je graag als je het hebt over TV kijken en welke genres lees je graag?

Wat voor soort creatieve activiteiten onderneem je graag?

Ikzelf lees en kijk ook graag TV/series/films om twee voorbeelden te noemen en ik ben een vrij gezellig iemand al zeg ik het zelf. 

Daarnaast herken ik het gevoel wat je in je topic beschreef érg goed en kan ik mij erin vinden. Zelf zijn al mijn vriendschappen verwaterd momenteel en eigenlijk alles wat ik nu doe is de fysieke Join Us bijeenkomsten bijwonen, een beetje werken en zo om de weekeinden Dungeons & Dragons spelen (online) of gamen (alleen of online).

Hierbij is echter het fysiek iets ondernemen, iets leuks doen buitenshuis buiten werk om een groot gemis. 

Mij lijkt het ook leuk je te leren kennen!

Groetjes, 

The Ineffable Bookworm (25)

Noavb
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 14 september 2023
Sanna schreef:

Hoi,

Ik zal me even voorstellen,

Ik ben Sanna (20) en woon sinds april in Utrecht. Ik ben sinds kort op mezelf gaan wonen en woonde daarvoor dus nog bij mijn ouders. Ik heb een paar hele goede vriendinnen maar niet veel. Deze vriendinnen wonen nu verder weg waardoor het lastiger is om even snel langs te gaan, ook heeft iedereen het heel druk en is het lastiger af te spreken. Dat maakt dat ik vaak alleen zit en me soms eenzaam voel. Ik probeer daarom nieuwe sporten bij mij in de omgeving, probeer nieuwe mensen te spreken en probeer het dus ook even hier :) Ik onderneem graag leuke dingen met andere, wat dit is maakt mij nooit zoveel uit, als het maar met een gezellig iemand is. Maar als ik alleen ben heb ik de volgende hobby's:

• lezen
  • sporten
  • tv kijken
  • lekker eten 
  • creatieve activiteiten
  • zwemmen

als je in de buurt woont en het lijkt je leuk om elkaar beter te leren kennen. stuur mij dan een privébericht! 

groetjes Sanna

Hoii,

wat leuk! Ik woon in Almere en ben zelf ook 20. Ik heb ik lezen na veel dezelfde interesses en ben op zoek naar meiden van mijn leeftijd om leuken dingen mee te ondernemen. 

je mag mij altijd een privé berichtje sturen als contact je leuk lijkt!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen