Skip to main content

Voorstellen: Jonas 24 omgeving Rotterdam

• September 6, 2023
  • 2 reacties
  • 53 × bekeken

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4

Hey. ik ben Jonas  24 jaar En kom uit de omgeving Rotterdam.  het lijkt mij leuk.  nieuwe mensen te leren kennen.   Mijn hobby’s zijn:’ piano spelen, ik speel al heel lang, denk  inmiddels al zo’n 15 jaar.  hou super veel van zingen zit zelfs in een jongere koor,  wandelen fietsen,  Reizen, lekker terrasjes pakken, Eventueel een balletje trappen,  voor de lol!  Ik Noem het maar op,  heb een druk leven maar mis soms wat gezelschap in mijn vrije tijd! reageer gerust, mocht je interesse hebben  groetjes.  😉

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Asianguy
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • September 6, 2023

Hey Jonas,

Ik woon ook in Rotterdam en zag dat je ook van wandelen houdt. Stuur mij maar een PB indien je het leuk vind om een keer samen te wandelen in Rotterdam.

Ik ben niet zo lang geleden begonnen met piano en ben vaak jaloers hoe jullie twee handen tegelijkertijd kunnen spelen :)

Mvg,

San

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4

Hey Jonas,

Ik woon ook in Rotterdam en zag dat je ook van wandelen houdt. Stuur mij maar een PB indien je het leuk vind om een keer samen te wandelen in Rotterdam.

Ik ben niet zo lang geleden begonnen met piano en ben vaak jaloers hoe jullie twee handen tegelijkertijd kunnen spelen :)

Mvg,

San

Hey san lijkt me leuk om je  wat beter te leren kennen.   Ik snap dat je daar over jaloers bent er ik denk dat je niet de enige bent haha!    Lijk me gezellig om elkaar beter te leren kennen!