Skip to main content

Voorstellen: Emma 22 - omgeving Groningen

• 4 september 2023
  • 7 reacties
  • 246 × bekeken

Minty
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties

Hey hoi!

Ik ben Emma, 22 jaar oud en ik kom uit Groningen. Ik ben student maar kan niet echt aansluiting vinden bij andere mensen van mijn studie.

Ik ben al ongeveer een jaar bekend met Join Us, en heb meegedaan aan Join Us online. Gisteren heb ik besloten me aan te sluiten bij de Join Us community, zo hoop ik meer nieuwe mensen te ontmoeten waar ik leuke dingen mee kan ondernemen!

Mijn hobby’s zijn lezen(van alles en nog wat), muziek luisteren, schrijven en fietsen/wandelen. Daarnaast ben ik heel avontuurlijk en vind ik het superleuk om nieuwe activiteiten/ervaringen uit te proberen!

Mocht je ook in Groningen/ nabij Groningen wonen en lijkt het je leuk om eens een keer wat samen te ondernemen, stuur me dan vooral een berichtje!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 4 september 2023

Hi Emma, Leuk dat je hebt aangemeld hier!

Leuk dat je uit Groningen komt. Mijn vriendin heeft daar afgelopen schooljaar nog gestudeerd. Vind het een leuke stad! Ben je ook aangesloten bij een studentenvereniging?

Ik ben bezig met de opleiding als Sociaal Werker. Dit doe ik in Alkmaar, waar ik ook redelijk in de buurt woon. Wat studeer jij? :)

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 5 september 2023

Heeey, jammer dat je helemaal in Groningen woont (ik woon in Delft), want we hebben wel redelijk veel dezelfde hobby's :(

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 5 september 2023

Hoi Minty,

Ik sluit me aan bij Charley, het is jammer dat we ver van elkaar wonen (ik woon in Dordrecht) want jouw hobby’s komen zo te zien best wel overeen met die van mij.

Groetjes,

Joshua

Minty
Forum|alt.badge.img
  • Auteur