Skip to main content

Voorstellen: Emma 22 - omgeving Groningen

• 4 september 2023
  • 7 reacties
  • 246 × bekeken

Minty
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties

Hey hoi!

Ik ben Emma, 22 jaar oud en ik kom uit Groningen. Ik ben student maar kan niet echt aansluiting vinden bij andere mensen van mijn studie.

Ik ben al ongeveer een jaar bekend met Join Us, en heb meegedaan aan Join Us online. Gisteren heb ik besloten me aan te sluiten bij de Join Us community, zo hoop ik meer nieuwe mensen te ontmoeten waar ik leuke dingen mee kan ondernemen!

Mijn hobby’s zijn lezen(van alles en nog wat), muziek luisteren, schrijven en fietsen/wandelen. Daarnaast ben ik heel avontuurlijk en vind ik het superleuk om nieuwe activiteiten/ervaringen uit te proberen!

Mocht je ook in Groningen/ nabij Groningen wonen en lijkt het je leuk om eens een keer wat samen te ondernemen, stuur me dan vooral een berichtje!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 4 september 2023

Hi Emma, Leuk dat je hebt aangemeld hier!

Leuk dat je uit Groningen komt. Mijn vriendin heeft daar afgelopen schooljaar nog gestudeerd. Vind het een leuke stad! Ben je ook aangesloten bij een studentenvereniging?

Ik ben bezig met de opleiding als Sociaal Werker. Dit doe ik in Alkmaar, waar ik ook redelijk in de buurt woon. Wat studeer jij? :)

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 5 september 2023

Heeey, jammer dat je helemaal in Groningen woont (ik woon in Delft), want we hebben wel redelijk veel dezelfde hobby's :(

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 5 september 2023

Hoi Minty,

Ik sluit me aan bij Charley, het is jammer dat we ver van elkaar wonen (ik woon in Dordrecht) want jouw hobby’s komen zo te zien best wel overeen met die van mij.

Groetjes,

Joshua

Minty
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 6 september 2023

Dag Renze!

Vind ik ook! Ik heb inmiddels de community doorgenomen en vind het lijkt me een leuke en gezellige plek!

Haha, verbaast me niks, Groningen staat immers bekend als een van de leukere studentensteden in Nederland :-)

Ja, ik heb me recent ook aangesloten bij een studentenvereniging. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden. 

Ik doe een zorgopleiding, ergotherapie. Het is een paramedische discipline een beetje vergelijkbaar met fysiotherapie. Misschien heb je er wel eens van gehoord? 

Groetjes,

Emma

Renze Snoek schreef:

Hi Emma, Leuk dat je hebt aangemeld hier!

Leuk dat je uit Groningen komt. Mijn vriendin heeft daar afgelopen schooljaar nog gestudeerd. Vind het een leuke stad! Ben je ook aangesloten bij een studentenvereniging?

Ik ben bezig met de opleiding als Sociaal Werker. Dit doe ik in Alkmaar, waar ik ook redelijk in de buurt woon. Wat studeer jij? :)

Minty
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 6 september 2023

Hoi Charley,

Ja, dat is helaas jammer. Maar hoe dan ook altijd leuk om mensen te ontmoeten die dezelfde hobby's/interesses hebben!

Ik kom je dan vast nog wel ergens op de verschillende subtopics van de community tegen, of misschien op discord!

Tot dan :-)

Groetjes,

Emma

Charley schreef:

Heeey, jammer dat je helemaal in Groningen woont (ik woon in Delft), want we hebben wel redelijk veel dezelfde hobby's :(

Minty
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 6 september 2023

Hoi Joshua!

Zoals ik hierboven ook al aan Charley geschreven heb, altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die dezelfde hobby's/interesses hebben! 

Het is inderdaad jammer dat Groningen zo ver weg ligt. Maar ja, niks aan te doen.

Hoe dan ook, ik kom je nog vast nog wel eens tegen op de verschillende subtopics van de community of misschien op discord!

Tot dan :-)

Groetjes, 

Emma

Joshua schreef:

Hoi Minty,

Ik sluit me aan bij Charley, het is jammer dat we ver van elkaar wonen (ik woon in Dordrecht) want jouw hobby’s komen zo te zien best wel overeen met die van mij.

Groetjes,

Joshua

Emma99
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 12 reacties
  • 16 oktober 2023
Minty schreef:

Hey hoi!

Ik ben Emma, 22 jaar oud en ik kom uit Groningen. Ik ben student maar kan niet echt aansluiting vinden bij andere mensen van mijn studie.

Ik ben al ongeveer een jaar bekend met Join Us, en heb meegedaan aan Join Us online. Gisteren heb ik besloten me aan te sluiten bij de Join Us community, zo hoop ik meer nieuwe mensen te ontmoeten waar ik leuke dingen mee kan ondernemen!

Mijn hobby’s zijn lezen(van alles en nog wat), muziek luisteren, schrijven en fietsen/wandelen. Daarnaast ben ik heel avontuurlijk en vind ik het superleuk om nieuwe activiteiten/ervaringen uit te proberen!

Mocht je ook in Groningen/ nabij Groningen wonen en lijkt het je leuk om eens een keer wat samen te ondernemen, stuur me dan vooral een berichtje!

Hey, we hebben een aantal dingen gemeen leuk. 

Haha in iedergeval al dezelfde naam ook😅

Ik woon in de omgeving van Groningen ik woon zelf in veendam

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen