Skip to main content

Voorstellen: Willem 23 omgeving Rotterdam

• 21 augustus 2023
  • 1 reactie
  • 84 × bekeken

Willem08
Forum|alt.badge.img+3

Hoi allemaal, ik ben Willem en ben 23 jaar. Ik kom uit Zuid-Holland (Rotterdam), ik heb sinds gister mij geregistreerd bij join-us omdat ik niet echt een grote netwerk heb en altijd ervoor open staat om andere te leren kennen. als jij toevallig ook uit dezelfde regio of omstreken woont en je wilt meeten dan kan dat altijd ! een gezellig praatje kan altijd mijn inbox staat open voor degene die mij willen berichten. in het dagelijkse leven werk ik bij een wasserij (als dagbesteding/vrijwilligerswerk) ik hoop in de toekomst wel een goed betaalde vaste baan te hebben zodat ik een stabiele leven heb. Groetjes, Willem😉

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 21 augustus 2023

Hoi Willem,

Kun je iets meer over jezelf vertellen, bijvoorbeeld wat je hobby’s zijn? Dan kun je misschien contact leggen met mensen hier die jouw hobby’s of interesses delen.

Groetjes,

Joshua

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen