Hallo allemaal! Ik ben Chris, 23 jaar oud, en mij lijkt het leuk om nieuwe vrienden te maken. Op dit moment heb ik die nog niet echt, wat voornamelijk komt door dingen zoals mijn onzekerheid, negatief zelfbeeld, ervaringen uit het verleden, etc. Daardoor voel ik mij al jaren wat depri, dus daar wil ik graag veranderding in aanbrengen🙂
Een aantal dingen over mezelf:
- Ik ben een (PC) gamer, en ik speel met name jrpgs en metroidvanias. Andere genres vind ik echter ook leuk, en ik sta open voor multiplayer games.
Hier een lijst van alle games die ik heb uitgespeeld.
- Ook kijk ik veel films, en af en toe een serie. Ik vind van alles wel leuk, als het maar passie, diepgang en originele ideeën bevat.
Hier een lijst van de meeste films en series die ik heb gezien.
- De laatste tijd ben ik het lezen van boeken leuk gaan vinden. Fantasy en distopian futures spreken mij tot nu toe het meeste aan, maar er zijn nog vele genres die ik nog niet heb geprobeerd (aanbevelingen dus welkom😉).
De boeken die ik recent heb gelezen zijn: de Harry Potter reeks(👍), Blauwe Maandagen (👎), en Brave New World (👍).
- Ik heb het afgelopen schooljaar mijn HBO-ICT opleiding afgerond, en ik ga in september aan de slag als .NET Backend Engineer.
- Vogels vind ik super schattig, geen idee waarom😅.
- Humor vind ik echt belangrijk, en van mij mag overal over gelachen worden😁.