Goedemiddag,
Ik heb al eens eerdere pogingen gedaan tot afspreken (kom ik nog op terug deze week, de enkele reacties en privéberichten, voelde mij namelijk verkouden) maar ik ga nu nog een poging wagen.
Heeft er iemand zin om een keer af te spreken met mij om wat gezelligs te doen op een vrijdag of zaterdagmiddag bijvoorbeeld?
Want tja, mijn vakantie is toch bijna voorbij.
Ook ben ik nog steeds op zoek naar medelezers, mensen die het leuk vinden te praten over boeken of wellicht een boekwinkel in te duiken.
Zie hiervoor mijn eerdere topics "opnieuw voorstellen The Ineffable Bookworm 25" en "medelezers gezocht!" Ik val liever niet in herhaling.
Mocht er interesse zijn, laat dan een geschreven reactie achter of stuur mij een privébericht. Ik kan namelijk niet afleiden vanuit een "vind ik leuk" reactie of er interesse is ja of nee.
Ik ben uitsluitend opzoek naar mensen in de leeftijdscategorie 20-25. 26, 27 of 28 is ook geen probleem. Dit omdat ik zelf 25 ben en ik meer sociaal contact hoop te krijgen met mijn eigen leeftijdsgenoten. Want dat is een groot gemis.
Daarnaast ben ik zoals al eerder benoemd in meerdere topics, volledig afhankelijk van het OV en kom ik uit Midden Nederland en omgeving.