Skip to main content

Voorstellen: Theatre 24

• 2 augustus 2023
  • 3 reacties
  • 84 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey,

Ik ben theatre. Ik ben 24 en ga naar school. Ik ben op een healing journey de afgelopen paar jaar en heb vooral in een cocon geleefd. Ik ben door verschillende persoonlijke transformaties heen gegaan en mag hier eigenlijk erg trots op zijn. Ik zou graag willen ontdekken wie ik nu ben en waar ik nu sta. Als je met me omgaat zul je merken dat ik een open en vriendelijk persoon ben met veel warmte. Daarnaast ben ik orgineel. Ik ben geïnteresseerd in technische dingen zoals programmeren of solderen, maar heb er helaas nooit de tijd voor gehad. Verder houd ik van een bakkie koffie, een kopje thee, een gezellige wandeling of naar de film gaan/samen film of serie kijken. ik ben een grote fan van de simpele dingen.

Ik heb ook een interesse in biologie/het brein en ik krijg in mijn leven goforceerd geschiedenis mee ook al interesseert het me niet (maar dat is geen probleem lol).

Ik hoop dat ik iemand kan vinden die matched.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 2 augustus 2023

Welkom en leuk dat je je weg ook al naar onze Discord hebt gevonden!

• 85 reacties
  • 2 augustus 2023

Hey, Heb je al eens een projectje gesoldeerd of geprogrammeerd? Ik ben nu met een projectje bezig om een 3d muis te maken met de 3d printer en wat elektronica. verder heb ik ook een formule 1 auto geprint en een catan bordspel 3d geprint.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 2 augustus 2023

Dat klinkt zo gaaf Roy1996!!

Nee ik krijg het maar niet van de grond. Maar komend schooljaar krijg ik misschien wat meer een fundament. Op de een of andere manier heb ik de focus niet. als kind maakte ik .bat en .vb programmas en probeerde ik van alles. Maar ik heb nooit les gekregen en kon me nooit focussen op de stof van het internet (het is veel bij elkaar rapen en kleine stukjes aan elkaar maken). Ik vraag me af of een goed boek kan helpen. Of misschien zo’n app die het je leert. Ik droom al erg lang van een eigen 3D printer, maar mijn omgeving heeft altijd gezegd dat het onzin is. Misschien moet ik er toch maar eens naar kijken.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen