Skip to main content

Dalan 19 - voorstellen - omgeving Rotterdam

• 24 juli 2023
  • 2 reacties
  • 116 × bekeken

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2

Hoi, ik ben Dalan, een 19-jarige jongen en ik woon in de buurt van Rotterdam. Ik studeer Internationale Relaties en Organisaties aan de Universiteit Leiden. Mijn hobby’s en interesses zijn onder andere films en series kijken, gamen, sporten, muziek, geschiedenis en politiek. Ik heb niet de beste jeugd gehad en heb onder andere daardoor al een tijdje een angststoornis, hierdoor heb ik ook op sociale vlak niet optimaal kunnen ontwikkelen. Ik heb wel wat vrienden maar ik zie ze niet heel vaak en heb geen diepe band met hen waardoor ik me nog steeds eenzaam voel. Ik zou een diepe vriendschap willen met iemand, iemand met wie ik samen kan groeien, dus als je in de buurt van Rotterdam woont en geïnteresseerd bent, stuur mij gerust een dm. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Melanielb
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 24 juli 2023
ThaSnaily schreef:

Hoi, ik ben Dalan, een 19-jarige jongen en ik woon in de buurt van Rotterdam. Ik studeer Internationale Relaties en Organisaties aan de Universiteit Leiden. Mijn hobby’s en interesses zijn onder andere films en series kijken, gamen, sporten, muziek, geschiedenis en politiek. Ik heb niet de beste jeugd gehad en heb onder andere daardoor al een tijdje een angststoornis, hierdoor heb ik ook op sociale vlak niet optimaal kunnen ontwikkelen. Ik heb wel wat vrienden maar ik zie ze niet heel vaak en heb geen diepe band met hen waardoor ik me nog steeds eenzaam voel. Ik zou een diepe vriendschap willen met iemand, iemand met wie ik samen kan groeien, dus als je in de buurt van Rotterdam woont en geïnteresseerd bent, stuur mij gerust een dm. 

Heey! Je klinkt super gezellig!

ik kom uit Zoetermeer en ik studeer toevallig in Rotterdam! 
keertje kletsen?

ThaSnaily