Skip to main content

Voorstellen: Romy, 22 jaar en woonachtig in Zuid-holland

Romy1607
Forum|alt.badge.img

Hey! Leuk dat je m'n berichtje even leest! Nu je toch al begonnen bent met lezen, kan je net zo goed even doorlezen tot het einde toch ;))

Ik zal mezelf eens even voorstellen: ik ben Romy, 22 jaar en woonachtig in Zuid-holland (onder de rook van Rotterdam). Helaas ben ik de afgelopen weken een beetje op de feiten gedrukt dat ik echt een inie minie netwerk heb. Ik ben namelijk geopereerd (3 weken terug) en jarig geweest (zondag) en op een man of 4 na waarvan 3 ouders/zus zijn heb ik van niemand iets gehoord. Niemand die even vraagt hoe het nu gaat ofzo.

Oké dat was genoeg drama, nu the fun part :))

-Ik ben ontzettend spontaan, bel mij op en we zitten vanmiddag nog in het vliegtuig euhhhm op het terras bedoel ik natuurlijk. (I lovvvve vacation) 

-Ik hou wel van een drankje, niet altijd van druk uitgaan maar een café met wat biertjes en goede muziek klinkt in mijn oren altijd goed!

-Ik hou van Boulderen (klimmen)

-Ik hen verpleegkundige, duhh zorgzaam +punten :) daarnaast kan ik veel praten maar nog beter luisteren. 

-Ik haal wanneer er niks geks gebeurd 1 augustus mijn motorrijbewijs 😍 

Dat een heeeeeel klein beetje over mij, gezellig toch? Mocht je nou zin hebben in een gesprekje/hapje/drankje/of heel wat anders. Stuur dan alsjeblieft gewoon een berichtje :))) ik ben super benaderbaar ❤️ vrieden/vriendinnen maakt niet uit 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Melany
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 21 juli 2023

Hey!

Ten eerste: nog gefeliciteerd! Heb je jezelf eraan moeten herinneren dat je nu ‘22 jaar’ moest neerzetten? 😉 En succes met het herstel van de operatie. Ik hoop dat dat tot nu toe voorspoedig gaat. Wel vervelend dat je van bijna niemand wat hebt gehoord. Dat lijkt me enigszins confronterend als je op die manier met je neus op de feiten wordt gedrukt en je er achter komt dat je netwerk niet is zoals je het graag zou hebben.

We hebben wat overeenkomstige interesses zie ik. Ik hou ook echt van op vakantie gaan, even weg zijn van thuis. Waar ga je graag naartoe? Echt uitgaan is niet zo m'n ding. Mij maak je al blij met een terrasje of zoiets. En in verpleegkunde ben ik ook wel wat thuis, alhoewel ik na anderhalf jaar met de studie gestopt ben. Echter: je kan mij wel uit de medische wereld halen, maar de medische kennis niet uit mij. 😄 Wat tof dat je, als alles goed gaat, bijna je motorrijbewijs hebt! 

Ik woon een behoorlijk eind bij je vandaan (Overijssel), maar mocht je toch willen kletsen o.i.d. mag je me altijd een privéberichtje sturen. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 21 juli 2023

heeey,
welkom hier.

Ik woon nogal uit de hoek, maar je klinkt enorm gezellig :D
Vooral dat lekker spontane, leuk!

Ik hoop dat je hier je netwerk kunt uitbreiden

Romy1607
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 21 juli 2023
IamDJ94 schreef:

heeey,
welkom hier.

Ik woon nogal uit de hoek, maar je klinkt enorm gezellig :D
Vooral dat lekker spontane, leuk!

Ik hoop dat je hier je netwerk kunt uitbreiden

Dankjewel! En joh maakt niet uit! Stuur me gerust een berichtje! Online vrienden zijn ook vrienden :)))

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 21 juli 2023

Hey Romy :) 

Van harte welkom :) Super tof dat je je moter rijbewijs gaat halen, Ga je als je je rijbewijs hebt ook een moter halen?  

Romy1607
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 22 juli 2023
Nick schreef:

Hey Romy :) 

Van harte welkom :) Super tof dat je je moter rijbewijs gaat halen, Ga je als je je rijbewijs hebt ook een moter halen?  

Heyy! Dankjewel! Inmiddels staat mijn motor...zo gek om te zeggen "mijn motor". Al 1.5 maand stilletjes te wachten in de tuin. 😍

fem
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 22 juli 2023

Hee Romy! 
Nog gefeliciteerd en hopelijk verloopt je herstel goed! Ik herken mezelf helemaal in je berichtje, zelf ook recentelijk jarig geweest en voornamelijk ook alleen wat gehoord van familie. 

Tof dat je in de zorg werkt, ik werk zeg als vrachtwagenchauffeusse in regio Zuid-Holland, woon zelf ook vlakbij Rotterdam! 

Mocht je het leuk vinden, kun je me een berichtje sturen om verder te kletsen :) ben nog aan het uitvinden hoe het hier allemaal werkt hihi

liefs Femke 

Melanielb
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 23 juli 2023

Heeyy! 
Je klinkt als een super gezellige meid! 
Ik kom zelf ook uit zuid holland (Zoetermeer) en ik studeer in Rotterdam!

ik ben helemaal van de spontane dingen. Van een avondje niks doen en dan toch ineens in de bioscoop zaal zitten of naar een andere stad aan t reizen om alleen maar even een terrasje te pakken! 
Ik ben een echte kletser, dus als je t leuk zou vinden kom dan gezellig kletsen!😁

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 68 reacties
  • 25 juli 2023

Heey welkom 

Je lijkt me een heel gezellig persoon ik woon zelf niet echt in de buurt van rotterdam maar als je het leuk vind of een keertje te bellen vind ik altijd leuk om te bellen of te chatten

Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 26 reacties
  • 25 juli 2023

Hey romy,

zelf ben ik ook mbo verpleegkundige en nu bezig met hbo, ik ben ook zeker niet vies van reizen of een drankje doen. Voel je vrij om een berichtje te sturen als je wil

patrick300
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 25 juli 2023

Hoi Romy leuk dat je motorrijden gaat doen is ook heel leuk om te doen  ik ben zelf ook motorrijder en is super leuk 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen