Hey! Leuk dat je m'n berichtje even leest! Nu je toch al begonnen bent met lezen, kan je net zo goed even doorlezen tot het einde toch ;))
Ik zal mezelf eens even voorstellen: ik ben Romy, 22 jaar en woonachtig in Zuid-holland (onder de rook van Rotterdam). Helaas ben ik de afgelopen weken een beetje op de feiten gedrukt dat ik echt een inie minie netwerk heb. Ik ben namelijk geopereerd (3 weken terug) en jarig geweest (zondag) en op een man of 4 na waarvan 3 ouders/zus zijn heb ik van niemand iets gehoord. Niemand die even vraagt hoe het nu gaat ofzo.
Oké dat was genoeg drama, nu the fun part :))
-Ik ben ontzettend spontaan, bel mij op en we zitten vanmiddag nog in het vliegtuig euhhhm op het terras bedoel ik natuurlijk. (I lovvvve vacation)
-Ik hou wel van een drankje, niet altijd van druk uitgaan maar een café met wat biertjes en goede muziek klinkt in mijn oren altijd goed!
-Ik hou van Boulderen (klimmen)
-Ik hen verpleegkundige, duhh zorgzaam +punten :) daarnaast kan ik veel praten maar nog beter luisteren.
-Ik haal wanneer er niks geks gebeurd 1 augustus mijn motorrijbewijs 😍
Dat een heeeeeel klein beetje over mij, gezellig toch? Mocht je nou zin hebben in een gesprekje/hapje/drankje/of heel wat anders. Stuur dan alsjeblieft gewoon een berichtje :))) ik ben super benaderbaar ❤️ vrieden/vriendinnen maakt niet uit