Skip to main content

Anouk, 26 jaar Zuid holland

• 16 juli 2023
  • 2 reacties
  • 233 × bekeken

Nouk
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties

Hoi allemaal,

Ik ben Anouk, 26 jaar oud en opzoek naar leuke nieuwe contacten. Ik woon in Zuid-Holland maar ben vaak ook in provincie Utrecht te vinden. Ik studeer in Utrecht voor Biomedisch Laborant en vind dit erg leuk!

Mijn hobby's zijn: tekenen&schilderen, volleybal, fotografie en in de natuur zijn. Daarnaast hou ik heel erg van dieren.

Stuur me gerust een berichtje!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

• 0 reacties
  • 16 juli 2023

Hi Anouk. Ik ben Linde, 23 en woon in Baarn. Je berichtje spreekt mij erg aan. Zou je het leuk vinden om in contact te komen? Laat maar weten, mij lijkt het erg leuk

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 30 augustus 2023

Hey Nouk! Leuk berichtje. Ik ben Jasmijn (24) en ik kom uit Utrecht. Ik ben psycholoog en houd van wandelen, de natuur en sporten. Zoals jij ben ik gek op dieren. Misschien is het leuk om in contact te komen? Groetjes, Jasmijn :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen