Skip to main content

Jennifer 24 omgeving Maassluis Zuid-Holland

• 2 december 2021
  • 6 reacties
  • 153 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey ik ben  Jennifer  ik  woon in Maassluis  zuid  Holland  en  ik  zoek  vriendinnen  waar ik  mee  kan  weg gaan leuke  dingen  mee kan  doen  en  een  sport  maatje  groetjes Jennifer 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 122 reacties
  • 2 december 2021

Hoi Jennifer! 

Welkom, leuk dat je er bent. 

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 3 december 2021

Welkom Jennifer,

Ik hoop dat je hier leuke vriendinnen kan maken. 

• 0 reacties
  • 3 december 2021

Hey @Jennifer321 

Ik kom ook om hier beetje nieuwe vriendinnen te krijgen. Hopelijk lukt het ons hahah!

Hoe ervaar jij tot nu toe deze site?

Groetjes Linda 

Rochella
  • 504 reacties
  • 7 december 2021

Welkom Jennifer! 

Fijn dat je deze community gevonden hebt! :blush: Leuk dat je je voorstelt!

Er zijn ook online groepen van Join Us, met mensen uit jouw regio. Ben je daar al mee bekend? Misschien is het wel wat voor je. Het is niet verplicht, als je het ook gewoon leuk vindt om op dit platform te blijven dan is dat ook helemaal prima! :blush:

Ik hoop dat je hier leuke vriendinnen kan maken, het platform is lekker aan het groeien en er melden zich steeds meer mensen aan. :blush:

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 7 december 2021

Heeee Jennifer! 

Welke bij de join-us familie! Hihi! Kan je wat over je zelf vertellen?

Welke hobby’s doe je? Wat doe je in het dagelijks leven? Hou van je boeken lezen? Waar kom je vandaan ongeveer? Wat is een leuk feitje over jezelf?

:grinning:

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 59 reacties
  • 15 december 2021

Welkom

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen