Ik weet niet of het spraakbericht gaat lukken hierop maar ik zal het proberen
Maar goed dit is mijn introductie!!
link voor spraak bericht op een website die gemaakt is om audio te uploaden:
https://vocaroo.com/14MoYXL857hh
text variant:
Hoi! Ik ben die bubbelblazendeman33! Ik blaas nooit bubbels maar ik vond het gewoon een mooie naam. Krijg er tranen van in mijn ogen zo mooi 🥹.
Maar goed wie ben ik dan?
- Ik ben eigenlijk iemand die bijna nooit serieus is en van alles een grap maakt.
- Ik adem sarcasme.
- Ik weet niet of de titel duidelijk was maar M27 staat voor man 27 jaar oud.
- Ik ben hetero als dat uitmaakt.
Wat vind ik leuk?
- Bubbel blazen natuurlijk
- Gamen(PC), ik heb ook een sim setup voor sim driften
- Anime, tv series en films.
- Gek genoeg houd ik van schattige dingen. Je zou het niet zeggen. Als je mij in het echt zou zien, zo’n gespierde gast en als ie dan zegt dat ie een paar knuffeltjes in huis heeft etc. Maar goed ik doe dat soort dingen ook graag cadeau. Ik heb ook een schattig profiel foto op discord.
Waar ben ik naar opzoek??
Naja, weet je als je geen opleiding of werk heb een tijdje dan kom je er echt heel snel achter dat je eigenlijk helemaal niemand meer ontmoet. Je kan naar een sportschool gaan of iets maar iedereen is gewoon lekker aan het sporten of je gaat een kroeg in en daar zit iedereen eigenlijk ook al in een groep.
En tuurlijk ontmoet ik verder wel mensen online maar die wonen vaak veel te ver weg om ooit in het echt af te spreken.
Maar ik ben vooral opzoek naar contacten waar ik mee klik!
Wat notes:
- -Ik heb soms echt een week hier en daar waar het gewoon even minder gaat of mijn batterij even leeg is. En alsjeblieft als daardoor contact even verbreekt of wat dan ook ga dan niet denken dat het is omdat je saai was of wat dan ook.
- -Beter ga je geen smeerkees of smeerkeesette zijn die zo’n heel berichtje uittypt en dan alles weer verwijderd zonder het te sturen 😠😠😠
als je wil praten met mij dan doe je dat maar gewoon oke? - If you are not fluent in dutch i am fluent in english!