Skip to main content

Thomas, 22 jaar, Noord-Holland

• 11 juli 2023
  • 4 reacties
  • 162 × bekeken

ThomasNl
Forum|alt.badge.img+2

Hoi, ik ben Thomas. Ik ben 22 jaar en woon in Noord-Holland. Ik heb hier eerder bij topics van anderen ook al een paar posts  achtergelaten. 

Ik weet niet hoeveel mensen er hier dichtbij Amsterdam en Utrecht wonen, maar ik zou het leuk vinden om met anderen hier in de buurt iets te gaan doen. Zelf heb ik in mijn hoofd om naar een festival te gaan omdat ik dit nog nooit eerder heb gedaan en me het erg leuk lijkt, maar ik sta ook open voor andere ideeën (bioscoop, musea, speelhal, bowlen, etc).

Het hoeft ook niet per se in Amsterdam of Utrecht te zijn; zolang het maar een beetje bereikbaar is voor mij. Ik heb nog geen rijbewijs dus ben helemaal van het OV afhankelijk. 

Stuur me een (prive) berichtje als het je leuk lijkt. Wel vind ik het fijn als we elkaar dan eerst online via een call ontmoeten. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 95 reacties
  • 12 juli 2023

Hoi Thomas welkom!

Dat is vreemd misschien dat je contact gegevens in je berichten heb gezet. Dat andere moderators je berichten misschien daardoor hebben verwijderd.

Davytjuhh.015x
Forum|alt.badge.img+4

Welkom Thomas!

Ik woon zelf in Amstelveen, dat ligt onder Amsterdam! Als het je leuk lijkt, sta ik ervoor open om eens af te spreken. Ik heb je een privé berichtje gestuurd.

Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 30 augustus 2023

Hoi Thomas!
Zelf woon ik in Amsterdam. Ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten om naar evenementen te gaan of dergelijke dingen zoals jij hebt genoemd.
Ik ben nog nieuw bij Join Us en weet niet hoe ik je anders kan benaderen dan hier. Misschien kan je mij even een bericht sturen?

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 6 januari 2024

Hi Thomas,

Zelf woon in een half uurtje bij Amsterdam vandaan. Ben zelf ook nog nooit naar een festival geweest, maar heb er wel één op de planning staan! Sta ook open voor de andere activiteiten die je genoemd hebt.

O ja, en ik ben 27 voor als je een leeftijd wilt weten. Mocht je interesse hebben, mag je mij een privé bericht sturen 😁

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen