Skip to main content

Lisa, 23 jaar, omgeving Noord-Brabant

• 10 juli 2023
  • 1 reactie
  • 135 × bekeken

Liz

Hoi! Ik ben nieuw en wou me even voorstellen.

Ik ben Lisa, ik ben 23 jaar en woon in Noord-Brabant. Ik studeer Toegepaste psychologie en vind dit ook echt geweldig.
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te lezen, RPGs te spelen, te grimeren en ook gewoon series te kijken. Ik ga graag naar musea, natuurgebieden, bioscopen, winkelcentra, en renaissance fairs toe.

Ik heb al acht jaar een relatie, maar jammer genoeg geen grote vriendengroep ook al dat ik dit zeker wel zou willen. Voel je vrij om te reageren of om een bericht te sturen als we iets in gemeen hebben ☺️

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 90 reacties
  • 10 juli 2023

Heyy welkom op de community!

Ik kom zelf uit Venray (noord-limboland) Wat voor rpg's speel je voorname? Als je enigsinds in de buurt woont wil ik wel eens gaan wandelen bij mooie natuurgebieden, beste plek voor rust is in de natuur :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen