Skip to main content

Even voorstellen: Selma Queen, omgeving Rotterdam Noord

Forum|alt.badge.img+2

Hoi ik ben selma Queen

24 ik woon in Rotterdam noord.. en hoor bij lbgt+ community ik ben gek op oude huizen en tarot kaarten en winkelen en comic boeken en ik zou wat leuke vrienden 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 90 reacties
  • 10 juli 2023

Heyy! welkom op de community :)

Ik kom zelf van ver (het land van de vlaaien in het zuiden)  Ik val zelf op persoonlijkheid ipv geslacht (je zou kunnen zeggen dat ik bi/pan ben. maar ik ben niet zo van de hokjes en labels dus ja)
Ik heb zelf even de titel van je topic iets aangepast zodat deze wat beter vindbaar is voor andere mensen :)

Wat voor comics lees/kijk je? Wat is je favoriet? 
Winkelen? Online? of Fysiek? En voor wat soort dingen? kledij? media apparatuur, wonen? Ik houd er zelf echt van om rond te lopen in kringloop winkels, woonwinkels inspiratie opdoen voor later als ik alleen zou gaan wonen :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 12 juli 2023

Ik hou van winkelen in like een primark of een boeken zaak of een mystiek dat is een crystal winkel.. ik hou van kring loop winkels maar ik heb some last van straat angst en ga niet zoveel plekken in.. ik hou ook van oude huizen en heren huizen om te zien en als ik naar binnen mag en ik hou van Griekse mythology dus Hades, Hermes wn ja bioscoop en eten ergens maar als maar niet te druk is 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen