🖐Heya Toppers!
Heb al een vrij lang account hier dus zal ook maar eens een voorstelling van mezelf delen. Dus.. Hallowtjes daar > Ik ben Zoë maar de meeste noemen me Soe of Zoetje, ik ben 23 lengtes jong en ben van Belgica. Heb ik een vlaams accent? 😀Ofcourse!! Haha welke belg nou niet. Voor diegene die mij kennen weten dat ik zowel vlaams als vloeiend Nederlands kan praten zoals jullie. Dit heb ik mezelf aangeleerd om beter te kunnen communiceren met jullie nedertjes! 😇
Ik ben een beginnende streamer sinds Maart dit jaar en het is een fantastische bezigheid om te doen. Zelf stream ik veel Valorant en speel ik graag met kijkers. Op discord sta ik zelf bekend als iemand die grote servers gerund heeft en die geen blad voor de mond heeft. Ik vind het heerlijk om nieuwe mensen te leren kennen, maar zal altijd mensen op afstand houden wegens vertrouwens issues.
Hoe zie ik mezelf:?
Nou ik ben mezelf
Veel te mezelf want ik lach om me eigen humor
Ik hou van mensen die hulp nodig hebben
Zal altijd een eigen mening hebben
en is natuurlijk één van de sociaalste die er is.
Nou dit ben ik. Wie ben jij? :P
ps: Wolf fan? Ask for a Wolf picture. Ik heb 2 wolfhonden thuis rondlopen.
This is me: Zoë, 23 jaar, België
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.