Skip to main content

Zoë, 30 jaar oud

Forum|alt.badge.img+2

Hoi, Ik ben Zoë en ik ben 30 jaar oud (Ja, kan gelukkig nog net erbij!). Ik ben getrouwd met een lieve man die ook op deze website zit en zoek naar vrienden.

Door chronische aandoeningen en trauma's kan ik helaas niet meer werken, niet echt op bezoek gaan of überhaupt veel doen op een dag. Het feit dat ik vaak ook met heel veel moeite naar buiten kan, maakt het leven wel erg eenzaam. Ook heb ik autisme waardoor ik snel overprikkeld raak en me dus vaak wel opgesloten voel in huis en niet lang mensen over de vloer kan hebben..

Ik zoek daarom ook naar mensen die het niet erg vinden om grotendeels online contact te hebben (vooral via tekst graag). Die het niet erg vinden dat ik moeite heb met communiceren, dingen begrijpen en soms eigenlijk ook gewoon mentaal wat jonger kan zijn (leeftijdsregressie).

Mijn hobby's zijn dieren (vooral katten), wetenschap, techniek, programmeren, gamen, spelletjes in het algemeen eigenlijk wel, planten en natuur, geloof (geen zorgen, ik probeer niemand te bekeren) en dagdromen over Sonic the Hedgehog & vrienden. Dit zijn dingen waarover ik makkelijk kan praten en allemaal nutteloze weetjes van weet.

Mocht het klikken, dan krijg je er een vriendin bij waarbij je anders mag doen dan "sociaal gewenst”, je niet hoeft te schamen voor gekke hobby's of dingen waarover je je veroordeelt voelt, en iemand met veel ervaring in trauma's en nare gebeurtenissen en je daarin zal willen troosten. Ik ben niet een perfecte vriendin in mijn autisme maakt dingen soms erg lastig voor mij en anderen, maar ik doe hard mijn best een goed persoon te zijn en iedereen te respecteren!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 6 juli 2023

Hey Zoë :)

Van harte welkom bij de community:) 

Had je onze discord server al gezien? 

Welke games speel je allemaal?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 11 reacties
  • 6 juli 2023

Hoi Nick,

Dankjewel! Ja, ik had er gisteren over gehoord en ben gelijk even gaan kijken. Ik zit zelf niet zo veel op discord, omdat het soms aardig veel informatie is.

Ik speel veel soorten games, ben alleen niet zo'n fan van FPS en shooters in het algemeen. Momenteel spelen mijn man en ik Mario + Rabbids, en speel ik zelf Sonic adventure en Kameo. Ik probeer onze games allemaal uit te spelen xD.

Groetjes,

Zoë

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 6 juli 2023

Zijn ook zeker super leuke games :) 

Mocht je eens zin hebben om samen online te gamen of een board spel te spelen eventueel met meerdere mensen of je man. Mag je mij altijd een pbtje doen 

Ik sta ook altijd open voor een gezellige chat 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 11 reacties
  • 6 juli 2023

Hoi Nick,

Wordt zeker gewaardeerd, dankjewel :).

Groetjes,

Zoë

Edgar
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 6 juli 2023

Ook altijd welkom om mij een prive bericht te sturen als je wilt praten!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 11 reacties
  • 6 juli 2023

Dankjewel Edgar, het is fijn te weten dat ik wat mensen hier heb om af en toe mee te kunnen kletsen!

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 29 reacties
  • 8 juli 2023

Leuke hobby's, je bericht spreekt me erg aan. 

Als het je leuk lijkt om online contact op te bouwen, wil ik zeker een poging wagen!

Zelf ben ik wel wat jonger, 21. Maar als het je wat lijkt, stuur me gerust een privé berichtje.

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 12 juli 2023

Hi!

Mij mag je ook een berichtje sturen, als je het leuk lijkt ;)

Ik zie wel wat overeenkomsten, en ik ben 28 jaartjes jong ;)

Oh en ik speel af en toe Mario en Rabbids op de Wii, dat zijn leuke spellen hé!

Groetjes Amber

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen