Hoi, Ik ben Zoë en ik ben 30 jaar oud (Ja, kan gelukkig nog net erbij!). Ik ben getrouwd met een lieve man die ook op deze website zit en zoek naar vrienden.
Door chronische aandoeningen en trauma's kan ik helaas niet meer werken, niet echt op bezoek gaan of überhaupt veel doen op een dag. Het feit dat ik vaak ook met heel veel moeite naar buiten kan, maakt het leven wel erg eenzaam. Ook heb ik autisme waardoor ik snel overprikkeld raak en me dus vaak wel opgesloten voel in huis en niet lang mensen over de vloer kan hebben..
Ik zoek daarom ook naar mensen die het niet erg vinden om grotendeels online contact te hebben (vooral via tekst graag). Die het niet erg vinden dat ik moeite heb met communiceren, dingen begrijpen en soms eigenlijk ook gewoon mentaal wat jonger kan zijn (leeftijdsregressie).
Mijn hobby's zijn dieren (vooral katten), wetenschap, techniek, programmeren, gamen, spelletjes in het algemeen eigenlijk wel, planten en natuur, geloof (geen zorgen, ik probeer niemand te bekeren) en dagdromen over Sonic the Hedgehog & vrienden. Dit zijn dingen waarover ik makkelijk kan praten en allemaal nutteloze weetjes van weet.
Mocht het klikken, dan krijg je er een vriendin bij waarbij je anders mag doen dan "sociaal gewenst”, je niet hoeft te schamen voor gekke hobby's of dingen waarover je je veroordeelt voelt, en iemand met veel ervaring in trauma's en nare gebeurtenissen en je daarin zal willen troosten. Ik ben niet een perfecte vriendin in mijn autisme maakt dingen soms erg lastig voor mij en anderen, maar ik doe hard mijn best een goed persoon te zijn en iedereen te respecteren!