Hey!!
Mijn naam is Patrick en ik ben 26 jaar oud en woon in Aalsmeer (Noord-Holland). Ik ben enkele maanden geleden verhuisd van het bruisende Amsterdam naar het rustige Aalsmeer. Aangezien ik hier nog niet veel mensen ken ben ik opzoek naar nieuwe vrienden en vriendinnen om samen leuke dingen te doen.
Als karaktertype omschrijven mensen mij als rustig en sociaal. Ik ben verder sportief (momenteel doe ik vooral aan fitness/bootcamp) en kijk ook graag naar sport (voetbal/wielrennen/F1). Verder is een grote hobby om naar concerten/festivals te gaan. Favoriete genres zijn Rock/Metal/(Psy)trance, maar ben heel open minded. Lijkt mij leuk om samen naar een concert/festival te gaan!
Ik hou verder van film avondjes, spelletjesavonden, gameavondje (call of duty/fifa) , biosavondje, strand chillings etc. Verder hou ik ook van avontuur en ga ik graag (buiten Europa) reizen/backpacken.
Als je uit omgeving Aalsmeer komt en je hebt soortgelijke interesses dan lijkt het mij leuk om keertje af te spreken. Aarzel niet om mij een berichtje te sturen!
Groeten, Patrick