Skip to main content

Mijzelf voorstellen Yasin, 23 jaar, Gouda :D

• 27 juni 2023
  • 4 reacties
  • 121 × bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hey hoi iedereen mijn naam is Yasin en na lange tijd niet veel te doen met het forum lijkt het me weer leuk om weer eens even een kijkje te nemen!
Ik ben 23 jaar oud (Binnenkort 24 :D) en woon op dit moment nog bij mijn ouders in de beste stad die er is aka Gouda maar met een beetje geluk heb ik eind volgende maand mijn eigen stekkie.

Ik heb een studie ICT beheer gevolgd en afgerond maar na een paar jaar in het vak gewerkt te hebben vind ik het toch niet echt iets voor mij dus ik deed het meest voor de hand liggende en dat is bij de kinderboerderij vrijwilligerswerk doen wat echt geweldig is (Dont wanna brag maar de dieren zijn echt heel kjoet)
Ik sta open voor van alles en nog wat wat betekent dat ik veel hobby's heb waaronder lezen, het verven van miniatuur figuren, naar andere steden fietsen en koken etc etc dus vertel me gerust wat je leuk vind zodat we er samen over kunnen geeken!

Het zou me heel leuk lijken om irl meer met mensen te gaan doen en vind het zelf niet erg om te reizen dus stuur me een berichtje of reageer op deze post! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

TheToweler
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 27 juni 2023

Hey Yasin, leuk je hier te vinden op het forum. Ik ben zelf ook al een tijdje niet meer actief geweest hier, maar zag je berichtje en dacht als je het leuk vind kun je me een bericht sturen. Ik kom zelf ook uit Gouda en ben op dit moment 29 jaar. Als je het leuk vind kunnen we is wat gaan ondernemen 😁 Groetjes 
Wilco,

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 28 juni 2023

Hey Wilco!
Leuk dat je een berichtje stuurt! het zou me leuk lijken samen wat te gaan doen!
Wat vind je leuk om over het algemeen te doen? wat zijn je hobby's? Als je wil mag je me ook een dm sturen als dat je handiger lijkt :D

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 28 juni 2023

Also bedankt voor de like Joey! Voel je vrij me een bericht te sturen als je wilt :)

TheToweler
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 30 juni 2023
Nugget schreef:

Hey Wilco!
Leuk dat je een berichtje stuurt! het zou me leuk lijken samen wat te gaan doen!
Wat vind je leuk om over het algemeen te doen? wat zijn je hobby's? Als je wil mag je me ook een dm sturen als dat je handiger lijkt :D

Hey Yasin, ik heb je een privebericht gestuurd :) groetjes Wilco

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen