Skip to main content

Even voorstellen: Daan 23 Uit Noord-Holland

• 22 juni 2023
  • 9 reacties
  • 371 × bekeken

Simmiesim

Hallo allemaal,
Ik heb hier wel vaker wat geplaatst

Ik ben Daan, 23 jaar oud en woon in de Kop van Noord-Holland. Ik studeer in Amsterdam. Ik ben op zoek naar iemand om gezellig mee te kletsen, eerst online, maar later misschien (als je dat wilt) ook fysiek. Ik hou ervan mezelf ergens helemaal in te verdiepen, naast mijn vaste hobbies: schaken, badminton, voetbal (ga veel naar AZ, maar een andere club zou ook weleens leuk zijn), geschiedenis, reizen en wandelen in de natuur: alleen, met iemand anders of de hond.

Daarnaast spreek ik naast Nederlands en Engels ook Duits en ben ik bezig Spaans te leren. 
Als je buiten Noord-Holland woont, maakt me dat niet zoveel uit, ook niet als het later op afspreken aankomt.
Groetjes,
Daan

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

ThomasNl
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 25 juni 2023

Hoi Daan,

Ik ben Thomas. Ik merk aan je post dat we denk ik best wel wat gemeen hebben. Ik ben zelf 22, woon ook in Noord-Holland en studeer ook in Amsterdam. Badminton heb ik lang op gezeten maar was ik toen een beetje spontaan mee gestopt. Misschien als het goed klikt dat we dat dan eens samen kunnen doen? Wie weet. Schaken doe ik af en toe, hoewel ik er niet heel goed in ben. Voetbal heb ik eerlijk gezegd niks mee, behalve als het op het WK/EK aan komt waarbij ik opeens ultra-nationalistisch word.

Je zegt dat je je graag verdiept in Geschiedenis? Is dit toevallig wat je studeert? Ik overweeg zelf om Geschiedenis te studeren in de toekomst als 2e studie (ik doe nu HBO ICT). Ik verdiep mezelf de laatste tijd best wel in de oudheid, specifiek het oude midden oosten/Mesopotamië.

Houd je verder ook van series/films? Misschien anime/manga?

Groetjes,

Thomas

Simmiesim
  • Auteur
  • 22 reacties