Goedemiddag allemaal,
Ik woon in Utrecht en omgeving en zou graag meerdere vriendschappen willen opbouwen via deze weg, ook omdat ik gewoonweg de deur uit wil en ik bijna dag in dag uit alleen maar op mijn kamer doorbreng en dat voor toch echt bijna 20 jaar lang, het grootste gedeelte van mijn leven wegslijtend in mijn kamer omdat ik nauwelijks wat had naast mijn school, middelbare school, college en nu dan werk. Zowat mijn enige reden waarom ik het huis uitkom nu is zoals eerder benoemd werk, of zo af en toe een fysieke Join Us bijeenkomst. Gelukkig zorgen de Dungeons & Dragons sessies ook voor voldoende afleiding (en een hele hoop gezelligheid, dat wilde ik nog even benadrukken).
Anyway, ik had een afspreektopic zoals deze al een keer eerder geprobeerd maar dat liep niet helemaal lekker en niet bepaald hoe ik het voor ogen had, jammer maar helaas, dus heb ik dit soort topics lange tijd achterwegen gelaten. Ik heb er lang over nagedacht en nu doe ik na een aantal maanden vervolgens een tweede poging om te kijken of het deze keer wel wat wordt.
Graag zou ik ergens in de zomervakantie die eraan zit te komen willen kijken of ik met iemand van ongeveer mijn leeftijd (ik heb het dan over ongeveer zo'n 21-26 jaar oud, zelf ben ik 25 op het moment) een terrasje willen pakken ergens, wellicht naar de film gaan, willen shoppen ergens (boeken of iets van Dungeons & Dragons, videogames, ben niet zo ontzettend van de kleding, maar laat jezelf daar niet door weerhouden), misschien musea of een musical bezoeken (wanneer daar korting op wordt gegeven), dat soort dingetjes.
Wel vind ik het fijn als, mocht er interesse zijn en je zoiets een beetje leuk vinden, ik je wat beter leer kennen via de privéberichten zodat ik een beetje weet met wie ik te maken heb en kan peilen of het enigszins gaat klikken of niet. Natuurlijk wil ik een eerste ontmoeting zeer zeker een kans geven, maar dit gaat eraan vooraf.
Mocht je ideeën willen aandragen en iets met een groepje willen doen met mij erbij dan is dit prima. Wel graag aan mij laten weten wat je verder wil binnen mijn topic en bespreek dit met mij alsjeblieft.
Voor ik het vergeet; ik werk tot de zomervakantie en het kan zo zijn dat ik heel misschien wordt uitgenodigd voor sollicitatiegesprekken (afhankelijk van de plek en in hoeverre deze tot wanneer open is), dus ik moet dan een beetje kijken wat voor mij haalbaar is qua afspreken, ook qua tijd, afstand en dergelijke.
Ik heb (nog) geen rijbewijs (geen idee of ik hem ooit überhaupt ga halen) en ben volledig afhankelijk van het OV (bus, trein).
Als ik heel eerlijk ben is het het beste als er wellicht iets af wordt gesproken zodra ik zomervakantie heb. Helaas is dit laatste iets wat voor elke regio verschillend is.