Skip to main content

Vriendschappen gezocht: Dion, 29 jaar, regio Rotterdam

• 12 juni 2023
  • 4 reacties
  • 152 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief

Hoi allemaal,

Na lang rondkijken in deze gezellige community toch maar besloten om mezelf even voor te stellen.

Mijn naam is Dion, ik ben 29 jaar oud en woon in de omgeving Rotterdam. In het dagelijks leven werk ik als software ontwikkelaar en woon ik op mezelf. 

In mijn vrije tijd vind ik het leuk Formule 1 (groot fan), voetbal of series te kijken. Ook hou ik erg van muziek luisteren en ben ik een tijdje terug begonnen met piano spelen. Hier ben ik nog niet zo goed in, maar is wel een hele leuke bezigheid. Indien iemand hier nog tips bij heeft, die zijn zeker welkom!

Over de jaren zijn mijn contacten met vrienden zo goed als allemaal verwaterd. Daarnaast is thuiswerken op mijn werk tegenwoordig het nieuwe normaal, wat de eenzaamheid nog wat heeft vergroot. Het lijkt mij daarom leuk om met nieuwe mensen in contact te komen voor een leuk gesprek of om wellicht een leuke activiteit te ondernemen.

Stuur mij gerust een berichtje.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 13 juni 2023

Hoi Dion,

Leuk dat je jezelf hier voorstelt. Ik ben Michael. 28 jaar oud. Ik woon zelf ook in Rotterdam. In mijn geval is dat thuiswonend bij mijn ouders nog. 

Een interesse van mij is ook het volgen van sport op de tv. Ik vind het dus ook leuk om naar de voetbal te kijken of een Formule 1 wedstrijd te volgen. 

Daarnaast vind ik het ook fijn om zelf te wandelen. En het wandelen te combineren met een bezoek aan de sportschool. 

Mocht je het leuk vinden om mij ook beter te leren kennen. En misschien daardoor jezelf ook wel. Laat dan gerust een privéberichtje achter. 

Voor nu wil ik jou een fijne dag toe wensen. 

Groetjes,

Michael. 

​​​​

Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 13 juni 2023
Michael1994 schreef:

Hoi Dion,

Leuk dat je jezelf hier voorstelt. Ik ben Michael. 28 jaar oud. Ik woon zelf ook in Rotterdam. In mijn geval is dat thuiswonend bij mijn ouders nog. 

Een interesse van mij is ook het volgen van sport op de tv. Ik vind het dus ook leuk om naar de voetbal te kijken of een Formule 1 wedstrijd te volgen. 

Daarnaast vind ik het ook fijn om zelf te wandelen. En het wandelen te combineren met een bezoek aan de sportschool. 

Mocht je het leuk vinden om mij ook beter te leren kennen. En misschien daardoor jezelf ook wel. Laat dan gerust een privéberichtje achter. 

Voor nu wil ik jou een fijne dag toe wensen. 

Groetjes,

Michael. 

​​​​

Hoi Michael,

Leuk dat we gezamenlijke interesses hebben. Lijkt me leuk om je beter te leren kennen.

Ik zal je even een privéberichtje sturen om verder te praten.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 20 juni 2023

Hey Dion, welke series kijk je graag?

Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 22 juni 2023
Henry7 schreef:

Hey Dion, welke series kijk je graag?

Hoi Henry, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd niet heel veel series heb gekeken.

Deze week ben ik begonnen met Black Mirror. Daarvoor heb ik onder andere het laatste seizoen van You en Ozark gekeken. Mijn interesse wat betreft series is behoorlijk breed.

Wat voor series vind je zelf leuk om te kijken?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen