Beste mede-Join-us members,
Ik wil graag mezelf even voorstellen. Ik ben een bijna 24-jarige meid uit de regio Rotterdam, Delft, Den haag en zit in mijn laatste jaar van een hbo studie, daarnaast wil ik langzaam wat meer gaan doen met de politiek omdat ik een passie heb voor psychologie en het onderwijs en er graag een verandering in zou zien.
Na het beëindigen van mijn relatie zijn al mijn vriendschappen op de achtergrond geraakt/ weg gegaan en daarom ben ik nu op zoek naar iemand met wie ik alles kan delen en gezellige activiteiten kan ondernemen.
Ik geloof sterk in de kracht van verbinding en het belang van vriendschap in ons leven. Samen herinneringen maken, ervaringen delen en gewoonweg plezier hebben is iets wat ik graag wil koesteren. Het leven is immers te kort om het in je eentje door te brengen, toch?
Ik ben op zoek naar gelijkgestemde jongeren hier bij Join-us, mensen die ook op zoek zijn naar nieuwe connecties en vriendschappen. Of je nu zin hebt om samen te sporten, te wandelen, te dansen, nieuwe plekken te ontdekken of gewoon gezellig te kletsen, ik sta open voor allerlei activiteiten en nieuwe ervaringen.
Ik kijk er naar uit om nieuwe mensen te ontmoeten en een vriendenkring op te bouwen. Laten we samen een geweldige tijd hebben en het beste uit het leven halen.