Skip to main content

Vriendschappen regio Rotterdam/ Haaglanden

• 11 juni 2023
  • 6 reacties
  • 201 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste mede-Join-us members,

Ik wil graag mezelf even voorstellen. Ik ben een bijna 24-jarige meid uit de regio Rotterdam, Delft, Den haag en zit in mijn laatste jaar van een hbo studie, daarnaast wil ik langzaam wat meer gaan doen met de politiek omdat ik een passie heb voor psychologie en het onderwijs en er graag een verandering in zou zien. 

Na het beëindigen van mijn relatie zijn al mijn vriendschappen op de achtergrond geraakt/ weg gegaan en daarom ben ik nu op zoek naar iemand met wie ik alles kan delen en gezellige activiteiten kan ondernemen.

Ik geloof sterk in de kracht van verbinding en het belang van vriendschap in ons leven. Samen herinneringen maken, ervaringen delen en gewoonweg plezier hebben is iets wat ik graag wil koesteren. Het leven is immers te kort om het in je eentje door te brengen, toch?

Ik ben op zoek naar gelijkgestemde jongeren hier bij Join-us, mensen die ook op zoek zijn naar nieuwe connecties en vriendschappen. Of je nu zin hebt om samen te sporten, te wandelen, te dansen, nieuwe plekken te ontdekken of gewoon gezellig te kletsen, ik sta open voor allerlei activiteiten en nieuwe ervaringen. 

Ik kijk er naar uit om nieuwe mensen te ontmoeten en een vriendenkring op te bouwen. Laten we samen een geweldige tijd hebben en het beste uit het leven halen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Cinic
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 11 juni 2023

Hii! Interessant dat je de politiek in wilt. Vind het leuk om te horen dan je vooral in het onderwijs dingen wilt aanpakken.

Het verwateren van vriendschappen had ik ook na het beëindigen van mijn relatie. Ik kom zelf ook uit de regio Rotterdam en opzoek naar nieuwe vriendinnen om lekker mee te kletsen, activiteiten mee te doen en herinneringen mee te maken. Ik werk op zit moment als game artist en wil een carrière switch maken richting muziek.

Mocht je het leuk vinden dan lijkt het mij heel leuk om een keer iets leuks te doen rondom Rotterdam/Delft :)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 11 juni 2023
Cinic schreef:

Hii! Interessant dat je de politiek in wilt. Vind het leuk om te horen dan je vooral in het onderwijs dingen wilt aanpakken.

Het verwateren van vriendschappen had ik ook na het beëindigen van mijn relatie. Ik kom zelf ook uit de regio Rotterdam en opzoek naar nieuwe vriendinnen om lekker mee te kletsen, activiteiten mee te doen en herinneringen mee te maken. Ik werk op zit moment als game artist en wil een carrière switch maken richting muziek.

Mocht je het leuk vinden dan lijkt het mij heel leuk om een keer iets leuks te doen rondom Rotterdam/Delft :)

Lijkt me gezellig 

Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 28 reacties
  • 11 juni 2023

Hey @Kyara ik kom zelf ook uit Rotterdam en uit Den Haag (gescheiden ouders is al 7 jaar dus ben t gewend) 

heb je iets van Snapchat of insta want daar krijg ik meldingen van en hier niet echt. En ik zou je wel beter willen leren kennen en miss iets kunnen gaan doen samen?

lijkt me leuk om eens af te spreken en miss strand te gaan of zwembad gezien de warme dagen

hoop dat je dat leuk en gezellig zou vinden

groetjes,

bram 

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 16 juni 2023

Hai Kyara :)

Ik kom uit Delft (maar Rotterdam of Den Haag is heel goed te doen vanaf hier). Ik herken wat je zegt over het verwateren van vriendschappen na het verbreken van een relatie. 

Zelf zit ik ook in het laatste jaar van mijn opleiding en ben ik ook veel met onderwijs bezig. 

Ik wandel heel vaak in de buurt van Delft, dus misschien leuk om een keer samen wat te doen, dan kunnen we onze ervaringen delen. 

~Erik 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 16 juni 2023

Hee Kyara,

Vind het best wel behoorlijk gedurfde stap dat je de politiek in wilt. Wel ambitieus dat je dat wilt doen.  

Wat heb je op je bucketlist staan? Wat vind je nog leuk om te doen?  Ik kom zelf uit Haarlem, met het ov goed te doen vanaf hier. We kunnen contact uitwisselen en dan een keertje afspreken via whatsapp als je dat leuk lijkt.  

Cherra
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 12 reacties
  • 18 juni 2023

Hey lijkt mij leuk om eens een keertje met je een wat te gaan drinken 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen