Skip to main content

Vrienden gezocht omgeving midden limburg

Hallo allemaal! Ik ben Roy ik ben 27 jaar en ik woon in de gemeente Leudal in Midden Limburg.

mijn hobby's zijn Wandelen, Fitness, fotografie en een dagje erop uit is ook zeker niet verkeerd.

als ik niks te doen heb doe ik ook wel eens Gamen.

Ik heb moeite in het echte leven om nieuwe mensen te ontmoeten omdat ik introvert ben en voorzichtig met het benaderen van iemand die ik niet ken door dingen die me in het verleden zijn overkomen. als ik iemand wat beter leer kennen dan kom ik wel losser. ik hoop dat ik hier wat nieuwe contacten kan leren kennen omdat ik me vaker best eenzaam voel. als het je leuk lijkt om kennis te maken hoor ik het graag😀

6 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 5 juni 2023

Hey Roy :) 

Welkom bij de community :) Wat fotografeer je graag ? en wat voor games speel je ? 

• Auteur
  • 85 reacties
  • 5 juni 2023

Hallo Nick,

Ik vind het leuk om een stuk te gaan wandelen met de camera en foto’s te maken van wat ik daar tegen kom. veelal van de natuur of dieren die ik tegenkom.

Wat games betreft heb ik er behoorlijk wat alleen wisselt het best wel af wat ik speel. ik zou een game wel langer blijven spelen als ik een groep heb waarmee ik kan spelen.

The elder scrolls online

GTA 5

Call of duty black ops cold war

The legend of Zelda

Tomb raider

ik speel spellen ook voor de lol en niet om de beste te zijn.

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 21 juni 2023

Hoi royyyy <3

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 25 juni 2023

Hallo Roy,

Ik zie dat Leudal maar 30 min fietsen van mij vandaan is. Zelf ben ik ook een groot fan van wandelen misschien kunnen we een keer iets afspreken?

Juul

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 29 januari 2024

Leuk om te lezen 😁

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 3 reacties
  • 9 maart 2024

Hoi Roy, zoek je nog vrienden?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen